förlåt mig babes



Att jag har vart borta så länge, och haft så dålig update. Men nu är skolan (i princip) slut för denna terminen och jag ska uppdatera mycket oftare:). Såå, hur går det för er då? För mig har det vart relativt lite mat men ingen träning över huvudtaget. Ska kompensera upp detta så fort jag kan. Ska ut och springa senare idag, eller så tar jag en snabb pw. Ska vidare till GBG senare, så vi får se hur det går:) Jag hade tänkt att köra ett riktigt ryck måndag-onsdag med flytande fasta. Blev förövrigt tvungen att avbryta den i måndags pga en väldigt allvarlig händelse. (kan inte säga vad, ifall ngn som känner mig läser denna bloggen och känner igen det.) Men det var inte så kul, men nu mår jag bättre iaf:) Är det någon som vill joina mig på fasta Måndag-Onsdag? :)
Ser förövrigt att det är många som läser, men väldigt få som kommenterar? :(
Nu ska jag se på The Hills och sen är det pw. Hörs senare.

Stay strong:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen,



För mig går det mindre bra. Jag har kommit hem till min mamma och hennes gubbe och hon vakar över varenda måltid. Men ska snart förflytta mig till min brors lgh och då hoppas jag att jag kan komma igen lite. Det komiska är väl att jag trots all mat gått ner ca. 5 hg på 4 dagar. Men vill mer, mycket mer!



Ta hand om dig! Kram kram

2009-06-08 @ 21:03:53
Postat av: Zaga

Hej vännen,



För mig går det mindre bra. Jag har kommit hem till min mamma och hennes gubbe och hon vakar över varenda måltid. Men ska snart förflytta mig till min brors lgh och då hoppas jag att jag kan komma igen lite. Det komiska är väl att jag trots all mat gått ner ca. 5 hg på 4 dagar. Men vill mer, mycket mer!



Ta hand om dig! Kram kram

2009-06-08 @ 21:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0