inspiration

     

Kommentarer
Postat av: Ehli

Varför tycker du att sånna här smala kroppar är fina? Man ska vara normal. Det innebär att man inte ska vara för tjock eller för smal. Det som är det finaste med en kvinna är kurvor! Dessa kvinnor på bilderna mister på så många näringsämnen när de inte äter. De skadar sin kropp så mycket. Jag läste i ett av dina föregående inlägg att du ska köra på en fasta i tre dagar. Bara så att du vet att det är jätte farligt. Jag kan slå vad om att du är en ur vacker tjej som vill ha de där pinnsmala formlösa kropparna. Kom ihåg... Kurvor är vackert. Har du sett Tyra Banks? Hon är en ur vacker mullig modell. Hon behöver inte ha en pinnsmal kropp för att se vacker ut. Du är vacker. Det kan ja slå vad om. De som har sagt att du är tjock eller någonting... Ja.. De kan ta och kolla på sig själva först. Det är ofta människor med komplex som retar andra människor. Att ha lite extra fett (det har jag också) är ingenting fel alls! Det är absolut bra! Men att ha fetma är inte bra. Men fett är bra. Det är ett faktum. Att svälta ihjäl sig är inte bra.. Med andra ord livsfarligt. Ännu en gång.. Jag kan slå vad om att du är vacker som bara den! Lägg ut en bild på dig själv i bloggen... Jag skulle vilja se hur du ser ut :) .. Säkert vacker som tusan! :)



Många, många varma kramar :)

2009-06-15 @ 23:29:19
URL: http://ehlis.blogg.se/
Postat av: denise

Första bilden, haha vem vill man va liksom? Inget svårt svar :D

2009-06-17 @ 00:24:55
URL: http://denisejonsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Underbara bilder! :D

Säger som denise; det är ju inte svårt att välja vem man vill va :P



Stay Strong!

2009-06-17 @ 12:14:36
URL: http://peerfeektion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0