Desperate

Hej flickor!
matmässigt - helt okej. Sitter och dricker Grönt te Citron och kollar på desperate. Ska duscha och läsa lite i min bok sen.. Träffade Mr.S idag, (vi kallar honom det). Gud, jag blir så störd ibland på att han är lite tafatt när det kommer till att läsa mig. Fast... Vad väntar jag mig? Så bra känner han mig visserligen inte.. Förövrigt så känner jag mig som ett värdelöst fetto idag. Blev ingen löpning, hade världens spänningshuvudvärk, så det blev sängen direkt när jag kom hem. Köpte mig ett par fina, små, bikinitrosor från den hypade H&M-kollektionen, som jag längtar att kunna bära när jag är smaal. Förlåt för kass uppdatering, men imorgon kommer mer + thinspo!

Stay strong ladies, och kom ihåg:
"nobody wants a fat girlfriend"


Kommentarer
Postat av: Zaga

Kämpakramar!

2009-05-26 @ 22:59:48
URL: http://zagis.blogg.se/
Postat av: Blair

Det är knepigt det där. Det värsta är att man alltid jämför killarna också, även om det förra man hade inte ens var speciellt bra, haha! vi är knäppa helt enkelt.. ;)



Klart vi kan dela på chuck, vem vet, han kanske har en het bror? Hoppas kan man alltid! Men jag tror nog det mest är hans sätt som attraherar mig. Jag älskar när killar inte är för mkt "gratis" om du förstår hur jag menar? :)



ååh tack! du är så gullig! :D

XO!

2009-05-27 @ 00:07:12
URL: http://iamblairwaldorf.blogg.se/
Postat av: Milo

Heheh det är bara att konstatera killar är lite, nej förresten väldigt sega på att förstå tjejer. Det spelar ingen roll hur länge han har kännt dig, man måste vara direkt med killar annars blir det bara missförstånd efter missförstånd...de är helt enkelt inte så mystiska och smarta som oss...älskar att vara tjej det finns inget bättre...

just learn how to use your skills och man kommer långt, but not the bed-way...det är äckligt och billigt tycker jag iaf...



Love

Milo

2009-05-27 @ 10:26:53
URL: http://houseofmilo.blogg.se/
Postat av: Dulce

Detdär med löpningen tar du igen imorn! Jag tror på dog gumman! Du KOMEMER klara det! VI kommer KLARA det! Sååå jävla pepp nu!

Fortsätt med te! Asbra!!(y)

Vi hörs!

Och nnu e jag verkligen tillbaka!

KRAM! (L)

2009-05-27 @ 20:20:28
URL: http://fetochpatetisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0