miranda kerrs (påstådda) diet

Detta är vad VS modellen äter under en dag för att hålla sig i form enligt tidningen SOLO, som jag får hem i brevlådan.
 
(Nu vet jag ju såklart inte hur mycket som stämmer, osv, man lär ju inte äta allt som hon påstås äta, t.ex skulle jag aldrig äta så mycket till frukost, men det är ju bra exempel på vad man kan äta. Jag kör iaf med vattnet och det gröna téet. Grönt te och ingefära ökar ju förbränningen och citron krymper magsäcken, så jag dricker vattnet innan frukost:).

Fettförbränningsmaxande frukost:
-Fruktsallad med yoghurt och müsli
-Två skivor fullkornsbröd med avocado och kokt ägg
-Vatten med citron och ingefära
-En kopp grönt te
Mellanmål:
Pekan- och valnötter, mandlar och te.
Proteinrik lunch:
-Tonfisksallad med krutonger
-Citronvatten
-Maskros te
Middag:
Någon form av fisk, gärna lax. Annars lamm eller en klassisk stek ackompanjerad av en stor sallad.
Kväll:
En kopp grönt te med ingefära


Kommentarer
Postat av: m

löpningen går jättebra! haha nej det är svårt att förstå :D älskar verkligen känslan man får när man springer. man känner sig helt fri och bara.. åh! ;)

2009-05-17 @ 11:41:14
URL: http://herecomesthesummer.blogg.se/
Postat av: miss X

Inte en chans att hon äter allt det!

Jag ser vad modeller äta i den här stan! Det är lite, men inte så mycket! Och de tränar med!



Tack för tipset! Ska genast ladda!



kram =)

2009-05-17 @ 12:19:03
URL: http://dontswallow.blogg.se/
Postat av: j

fan va bra, och kul inlägg! vart hittade du detta? finns det fler kändisdieter? kram!!

2009-05-17 @ 16:18:33
URL: http://downdowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0