Måndag

Då var vi här igen. Måndag, ny vecka, nya tag. MEN NU FÅR VI FAN SKÄRPA OSS! 53 dagar kvar till sommaren, då är det ingenting annat än kämpa stenhårt som gäller. Är hemma idag och pluggar, har en massa saker att göra nu sista månaden innan allt är klart. Ska snart sätta mig och äta frukost (½ portion gröt och ett ägg). Det ska bara vara bra dagar fram till sommaren, ingenting annat. Nu är det allvar!

vet att jag varit dålig på att uppdatera, men har massor i skolan som sagt... Men ska sätta mig och plugga nu, så uppdaterar jag lite senare!

Om ni känner för att peppa på msn eller så, så adda [email protected] :)


något jag kom och tänka på, hur kul hade det inte vart om alla vi tjejer skulle träffas i sommar? :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0