Påskhelgen

Påskafton var inte katastrof, men inte som jag önskat heller. Jag åt en portion med påskmaten: Lax, 2 hemmagjorda köttbullar, sill, en sked potatissallad, vanlig sallad, några skivor skinka. Det är väl vad normala människor äter ungefär, det var min talriksstorlek. Efterrätten var typ youghurt glass light, så inte heller SÅ fail (enl. mig själv). Åt två godisar hemma hos killen sen på kvällen och drack 3x 33cl cider.

Ja, ni förstår. Det var ingen fet fail, men kunde gått bättre. Var ute och gick en pw igår på 5 km och en idag på 3 km, så lite röra på sig har jag gjort i alla fall.

Ska köra hela veckan stenhårt nu, har påsklov. Planerat är i alla fall morgonpromenad 5 km varje dag innan frukost. Sen blir det gamla vanliga gröten till frukost och sen så lite som det går under dagen. & självklart gymet på eftermiddagen/kvällen. har dock en hel del plugg att göra, men det gör inte så mycket, då håller jag mig sysselsatt. Ska köra jättenoga med mina fatburning piller och så också.

hur har eran helg varit girls?
68 dagar kvar till sommaren!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0