l ö r d a g

blev ingenting med killen igår, han var tvungen att åka och hälsa på sin sjuka farfar. Inget att göra åt. Jag åt en bit kött och potatis samt lite sås och en massa grönsaker. Och två glas mjölk. Detta gjorde att jag klarade mig utan skräp igår! LYCKA! (åt visserligen mat, men det är tusen gånger bättre än chips eller godis eller läsk!!!)

Ska åka in och träna snart, om jag kommer ut ur huset. Här har det snöat sjukt mycket inatt. Typ 20 cm. Bestämde mig för gymet imorse när jag vaknade och insåg att boyfriend inte kommer förrän typ i eftermiddag. Efter gymet ska jag träffa en kompis och fika(!!!) men jag ska ta té och något nyttigt - vadå t. ex ? Någon som har tips fort? :)

Blir killen ikväll då, trerätters. Men får som sagt kompensera med sex och ev. en promenad imorgon. & det ska inte bli några chips eller någon cola ikväll (även om min kille typ är cola beroende!!!)

über snygga Candice Swanepoel, en av VS-änglarna. Sjukt snygg kropp.
Think thin, så här kommer vi se ut i sommar!!


Kommentarer
Postat av: M

Oh my FUCKING god vad hon var snygg... ÅH! Ulitmat motivation.

Lycka till med allting idag tjejen. Det kommer att gå jättebra. <3

Postat av: cherry

åh hon är så snygg!! Ha det så mysigt med killen ikväll :) stay strong <3

2010-02-20 @ 14:35:12
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: Cookie

sv: okay :( Det finns fan inga jobb :(

2010-02-20 @ 15:54:20
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: e

ååh hon är så snygg!!

tack för din kommentar, sweet, du är också duktig!!



hur gick det med fikan till slut? hoppas bra!

här har det också snöat, helt jäävla galet!

och självklart är det bättre med mat än med godis! tänk bort kalorierna för en stund, och tänk istället på vad kött och potatis "innehåller", och jämför med chips och godis.. du är GRYM! :)

2010-02-20 @ 20:39:16
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: c

du kan ju dricka cola light? =)

2010-02-24 @ 14:18:46
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0