sweet sunday

intag än så länge:
½ portion gröt m. kanel och lite äpplemos
1 glas apelsin jos
1 skiva mörkt bröd med skinka & gurka
Alla mina vitaminer [omega3, aloevera,silica,krom,b-jäst]

Var ju och fikade igår med en kompis, åt macka och ett glas vatten. Tänkte testa det här hur det går med krom-tabletterna. Smakade på hennes paj och gissa vad? Jag blev illamående efter en sked, asså typ som jag hade ätit hur mycket som helst! Jag tycker verkligen att kromtabletterna fungerar, för jag har inte varit sugen på något sött som godis, kakor eller läsk alls. Känns väldigt bra. 

Ett tips till er som har som jag tunt och hår som aldrig växer: jag äter silica, b-jäst och ska kolla upp folsyra nu. Folsyra är sånt man äter när man väntar barn & det ska tydligen vara bra för håret även om man inte är gravid. Det ska få håret att växa snabbare och bli tjockare, så jag ska definitivt testa det!

Nu är det dags för plugg, men jag uppdaterar i eftermiddag.

STAY STRONG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj då, vart kan man köpa kromtabletter? Vad är dom bra för mer än att man tappar suget? ;D



Låter som en bra frukost iaf tycker jag! :)

2010-02-21 @ 11:08:40
URL: http://unpretty.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: Den har gått great faktiskt så är very happyyy! Åt bara fem små godisar igår men inget jag ligger och grubblar över. Annars så har den går perfekt! För dig då? :)



vad bra att du känner att kromen fungerar! wie :D Stay strong <33

2010-02-21 @ 11:48:45
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: M

Hej tjejen. Ja, kromisar fungerar verkligen! :) Det är jätteskönt. Jag har dock SLUT på mina så jag måste förbi Life imorgon! Suck. :( Juice är gott - det har jag inte druckit på länge tror jag.

Postat av: M

Och självklart ska du få se före och efterbilder. Jag ska fixa en hur det är nu också. Gud det är så skönt att se att det värsta fettet är borta. Haha. Äckelfett. :)

Postat av: LiljaLill

Krom-tabletter är bäst! ;) Men ibland vill jag ändå kunna njuta av något sött och då förstår krom tabletten min njutning :( Vet inte om man kan kalla det positivt eller negativ :/

Snygg thinspo förresten :) <3

2010-02-22 @ 01:38:47
URL: http://skinnylicioushot.blogg.se/
Postat av: prinsen

ska titta upp folsyra!

2010-02-24 @ 20:31:06
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0