Eating is for the weak. Starve for self-control; self-control makes you strong

Ännu en helg har passerat. Jag har hållt det jag lovat: inget godis, inga chips MEN... Åt lite popcorn på bion, ihop med cola zero, samt lite nötter. Har varit hos killen hela helgen, så det har blivit vanlig mat. Typ taco och sånt, men jag har försökt att äta så nyttigt som det gått & jag känner så att det är bättre jag äter vanlig mat, än att äta massa skit.. Eller håller ni med?

Imorgon ska jag påbörja min fruktdiet. Saker som är tillåtet är:
- frukt
- Gurka, selleri, tomat, morot
- Vatten
- Kaffe
- Te
- Ev. smoothies på frukt.
.. Vet inte hur länge jag ska köra, men i alla fall tills fredag.

Guuud, jag vill bli smal nu. Känna revbenen, se dem på ryggen när man böjer sig ner. LOVELY! Imorgon blir det löpning 5km ute, för första gången i år. Ska bli grymt skönt, massa peppande musik i öronen! Någon som har tips på  bra musik föresten?


Kommentarer
Postat av: Ellis

Sv: TACK så mycket! :)



STEPS - 5,6,7,8 är min favorit träningslåt, GRYM är den. Den är stengammal men oj vad man kommer igång ;)

2010-03-07 @ 20:38:26
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: Matti

Ke$has nya album (inte alls min smak, men jag springer till det!) är skitbra löpmusik. Crystal Castles är grym löpmusik också. :)

Postat av: Cookie

sv: hihi tack:)<3

2010-03-07 @ 21:03:36
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: POOS

jag lyssnar på korn, system of a down, in flames och blink 182 när jag tar mina PWs :) Funkar utmärkt för mig, men så är det sån musik jag bli motiverad av också :)

2010-03-08 @ 13:25:24
URL: http://POOSkampmotkilona.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

superchick - supermodel

"i didn't eat yesterday, and i'm not gonna eat today, and i'm not gonna eat tomorrow, ´cause i'm gonna be a supermodel"

2011-05-28 @ 12:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0