onsdag

sitter här med världens träningsvärk i mage och rygg. skönt, men lite jobbigt.
beställde precis nya fettförbränningspiller, L-carnitine, från Svenskhälsokost, ska se om dessa funkar ännu bättre än fatburning pillerna :) var & tränade aerobic idag med lite styrka samt simmade igår, så jag är ganska nöjd med veckan än så länge. Maten har gått relativt bra, kunde varit bättre men också sämre..

Imorgon blir tyvärr ingen träning, har en väldigt stor sak jag ska göra imorgon, som jag inte kan avslöja här. Men på fredag blir det en riktig genomkörare på gymet, det är en sak som är säker. Sen blir det lite löpning osv i helgen.

Gjorde misstaget och kollade mig själv i spegeln innan, FAN VAD FETA LÅR JAG HAR!! Skulle ni se mina lår nu skulle ni skratta. Ibland undrar jag hur min kille kan stå ut med mig alltså.. Förövrigt har jag sagt till honom att jag vill gå ner 5 kg, & han sa typ "tycker redan du är perfekt, men om det gör dig lycklig så..." EH ja, det skulle göra mig överlycklig att komma i mina jeans som jag hade när jag var typ 14!!

THINK THIN! Imorgon är en ny dag, & inget mera fail nu tjejer. Vi klarar detta!


 

Kommentarer
Postat av: e

sv: haha härligt att höra babe :) det är vi mot plus size girlsen!



naaw vilken söt pojkvän du har :) i sommar har du dessutom snyggaste låren! stay strong <3

2010-03-24 @ 23:22:20
URL: http://demia.blogg.se/
Postat av: danni

är du inte längre nu än när du var fjorton? puss <3

2010-03-30 @ 12:45:17
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0