fredag

Var "duktig" och gick upp kl 6 igår som jag sa för att träna. Ska lägga mig och sova en timme snart, sen ska jag in till gymet och springa 5km och styrka på det. Imorgon kommer jag dessvärre inte hinna med någon träning, kommer att vara borta med killen hela dagen. Men på söndag & måndag har jag 5km rundan inplanerade i alla fall, även tisdag blir det 5 km.

Ska hålla mig borta från maten denna helgen och äta så lite det bara går även om jag är med killen. Jag ska som sagt vara smal om typ 35 dagar, så här ska fan ingen fetto-mat få passera min mun. Tänk att vi snart är där. Det var inte längesen vi sa att det var 100 dagar kvar, & here we are.

THINK THIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0