lördag & day 2

på socker-detoxen. Den är egentligen inget speciellt, mer än att jag inte får äta något som innehåller socker & endast en frukt / dag. Känner inget speciellt faktiskt, kanske inte är addicted? Jaja, i alla fall. Var ute på pw igår, ska nog ta en sväng sen också. Ikväll blir det gurka och dipp i lättyoghurt, dock utan dippåse, (innehåller socker!!) tar nog bara lite vanliga kryddor.

Nu är det bara 27 dagar kvar till student, aaaah, känns helt sjukt. I cosmopolitan fanns en träningsreportage från kändistränaren Traci Anderson, fastare rumpa, plattare mage på 3 veckor. Ska köra det varje dag och hoppas att det ihop med gymet och löpning gör mig några kg lättare på tre veckor. Skulle vara bra med 3kg. Känns inte helt omöjligt om jag sköter mig riktigt bra.

Lite thinspo, kommer mera om en stund:)


ÄLSKAR benen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0