rolling in the deep

påsken har varit okej, hade en grym utgång, dock något för mkt mat. Sprang 5km idag iaf, alltid något. Panik inför sommaren, så nu börjar jag med pw innan frukost varje dag sen gym/pass/löpning eftermiddag eller kväll. Får bli mkt kondition så man bränner lite fett.
Nu till något helt annat, lite tankar. Ibland vet jag inte vad jag känner för killen, ibland är jag lycklig & de är fint & ibland kommer jag på mig själv genom att tänka " är jag ens kär?" hur fan vet man om man fortfarande är kär liksom?
Lyssnar hela tiden på Adele - rolling in the deep. & den får mig att tänka på olycklig kärlek och när man mår piss & hur många gånger jag mått dåligt över killen. Men nu när jag inte mår sådär dåligt över honom, då saknar man nästan känslan, för de är för mig nån form av charm eller what the fuck jag pratar om, men något är det. För man får en helt annan connection med låten när man känner som låten & fan vad jag tjötar... äh vet knappt vad jag pratar om. Mitt hjärta & min hjärna samarbetar inte riktigt. Jag måste ta reda på vad jag vill alltså.
Lyssna på låten här, bara ge den en gång :)

Kommentarer
Postat av: b

så där kände jag också hela tiden innan jag gjorde slut med mitt numera ex. hatar när känslorna spelar en ett spratt, skitjobbigt.

2011-04-25 @ 20:55:14
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: Lina

Älskar pw's! Går en timme innan frukost varje dag :)

2011-04-26 @ 17:06:01
URL: http://panil89.blogg.se/
Postat av: Charlotte

jag lyssnar också på den där låten oavbrutet! fin blogg förresten, kram

2011-04-26 @ 23:34:46
URL: http://thatcharlotte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0