something changed today

Mr. S....vet inte egentligen vad jag ska göra. Vet inte om han är ärlig eller inte. Men jag har levt i förnekelse tydligen, för idag blev det ganska uppenbart att jag har känslor för honom. För Mr Douchebag, Mr Liar. Han har trouble skrivet rakt i pannan ju.... & idag fick jag klart för mig att han känner något för mig med, att han faktiskt bryr sig om mig. Sen om han är ärlig eller inte, det är en annan femma... Vet inte hur jag ska göra. Jag är jätteförvirrad. På något konstigt sätt är han helt plötsligt killen jag vill äta långa frukostar på lördagsmorgonen med & söndagsmysa med i soffan & fan vad jag spinner på här, vad händer med mig ????? Detta är inte bra! 
 
 
 
 

trouble is a friend

Var hemma & skulle överraska familjen, kanske sitta & prata lite med pappa. Kommer hem & ser direkt på hans ögon att det inte stämmer. Jahapp, here we go again. Han har börjat dricka. Igen. Återfall # 2. Denna gången lyckades han hålla sig nykter i 4 månader. Stannade knappt en timme pga att jag blev så besviken. Visste att jag hade rätt. Hade nämligen misstänkt detta ett tag & det bevisar ännu en gång att jag ska lita på min magkänsla.

you tell me nothing but lies

Nu är det DONE. Helt slut. Jag lovar. Jag trodde Mr S hade slutat med sitt ljugande & äntligen börjat tala sanning. Men nej. Jag är så sugen på att skriva till henne att hon kan få smsbevis på att han är trogen mot henne, men jag vet inte vad jag ska tjäna på det...

chasing

I feel like one of those people who are so freaking miserable that they can't be around normal people. Like I'll infect the happy people. 

Så less på allt ibland. Boys are stupid. 

Dags för Mr.L att visa intresse. Tänker på honom konstant, hatar det. För jag skulle inte engagera mig i känslor mer. 
How when we're together, I never want it to end; It'd be easier if I didn't feel this way, 'cause there are a million reasons why we shouldn't work. But even though I know that, I really hope that we will. 




& som om det inte vore tillräckligt så har jag börjat tänka på min barndom & allt med min pappa. Tror det är dags att söka psykologhjälp.. 

RSS 2.0