.

I can't say that it's been that great 
No, in fact it's been a wasted worried year 

Everybody sees 
And everyone agrees 
That you and I are wrong 
And it's been that way too long.
Du är död för mig.



shades of black

ett nytt kapitel börjar imorgon. Aldrig mer, inte en enda dag till.

week 2


....


lördag!

Ut ikväll! Ha en fin lördag! :)

TGIF

precis ätit frukost, innan det var jag på 60 min morgonträning. Så skönt att göra det tidigt, då har man det gjort sen :) nu kikar jag på 90210 & snart blir det jobb några timmar!

g12 vs nikon p7000

Är det någon som har någon form av erfarenhet av någon av dessa två kameror? jag vill ha en digitalkamera som är så nära en systemkamera som möjligt!

ny kategori, motivation!

Skapat ny kategori, motivation, som ska vara lite som tips, fast mer såna här bilder & texter :)

tänkvärt


many shades of black

Hur mår ni finisar?
Ledig hela dagen idag, inget jobb för mig. Tyvärr. & så väntar jag på ett besked ang ett annat jobb och får jag inte det, så blir det att fly landet till grannlandet för att slita ut mig 3 månader & tjäna typ dubbelt så mycket pengar som man tjänar under samma period i Sverige.
10 veckor kvar på detta året förövrigt. Hittade denna på diethoroscope, men får väl köra 5 veckor efter nyår så gäller den, grym inspo iaf :) ska skriva ut de & sätta upp i min inspo-bok :)
Har förresten fått en ny kärlek på gymet: aerobic & step/bräda. Det är svårt, men grymt bra träning & riktigt roligt! Det var förövrigt sånt folk tränade på 80-talet & då var de sjukt smala & snygga!

titanium

jobbade från 8:30-22:00 igår & idag var jag på jobbintervju. Hur det gick märker jag så fort de hör av sig. Håller dock tummarna, för jag behöver verkligen lite mer pengar! Börjar ha lite större planer för framtiden. Idag ska jag träna aerobic & crossfit, även om jag är liite förkyld. Men har laddat upp med C-vitamin brus, massa clementiner & grape! Här ska inga baciller hänga få stanna kvar! Ska beställa proteinpulver idag & ha som mellanmål eller efter träning :) Nu ska jag bli f i t!
Är inte denna rumpa typ helt perfekt eller vad?

FML!

Vill bara :
1. Smacka huvudet i en vägg & skrika
2. Gömma mig under täcker & wait for the storm to pass
3. Söka hjälp & reda ut min skalle
4. Fly till andra sidan jorden & börja om på nytt. Ett nytt liv.
orkar inte vara vuxen, orkar inte vara med om all skit, orkar inte ha en pappa som är nedsupen igen.
Det är för mycket för mig att hantera just nu, känns som jag håller på & gå under.

gå till gymet NU! sitt inte här!

det ska jag göra iaf :) 60 minuters tufft styrkepass med instruktör står på schemat, I LOVE!

in the deep

Jag är mitt i en stor livskris, därför är min uppdatering värdelös. Hur mår ni, hur går det för er?

RSS 2.0