ny vecka

Var hos killen igår, drav ingen uppdatering. Idag är det sista dagen på Januari & det betyder att imorgon är det februari. Jag ska under februari:
♥ Bli av med mitt frallor-beroende (jag måste sluta äta massa frallor, har ätit för många det senaste!)
♥ Inte äta några chips/kakor över huvudtaget
♥ Förhoppningsvis hälsa på Cherry
♥ Bli av med flera cm runtom min kropp, vara ett steg närmre min drömkropp!
Idag blir det styrketräning på gymet, sen imorgon tänkte jag köra 45 minuter spinning innan frukost...

Veckans träning

30 minuter löpning
60 minuter cirkelträning
45 minuter core
45 minuter spinning
15 minuter pw
Styrketräning ben, rumpa och mage.
30 minuter löpning
Ganska nöjd faktiskt med veckans träning, maten har gått helt okej.... Imorgon ska jag väga, mäta och ta kort på mig.. Ikväll ska jag iväg till en kompis & äta taco, känns helt okej. Imorgon är det dessutom bara plugg, & ska eventuellt springa en sväng ute, om det inte är för isigt.

11-01-25

Uppdaterade inte igår, var och tränade först cirkelträning 1 timme sedan core i 45 minuter, så var rätt död när jag kom hem. Borde plugga just nu egentligen, men jag är så sjukt omotiverad och ska faktiskt gå och sova snart. Imorgon ska jag jobba och träna sedan träffa pojken, ska bli mys.
Imorgon ska jag väga mig & mäta mig tror jag. Jag är lite rädd, men det ska nog gå...
Hittade en bild på Olivia Palermo, vet inte om jag tycker hon är snygg eller inte..... Vad tycker ni?

weight

gud, kom på att jag inte har vägt mig på evigheter typ. Ska nog göra det imorgon & dessutom ta lite bilder som jag kan kolla på varje vecka och jämföra för att se om det händer något....

wanna get a tattoo

hoppas ni haft en bra helg, min har varit helt OK. Jag blir bara mer och mer sugen på att tatuera mig. Tror jag ska boka tid, men jag har inte hittat det perfekta typsnittet, så om ni har något tips på några sidor med fina typsnitt så tipsa :)

sex and the city

sitter och kollar på sex and the city boxen, såå bra. Var ute en sväng innan, & vad gör jag? halkar för typ 12:e gången i år, jag skämtar inte, jag har typ räknat alla gånger jag halkat. Slog i sidan, asså typ höften & FYFAN VAD ONT DET GÖR! Så nu tänker jag gå och lägga mig. Sprang i alla fall 30 min på bandet idag. Tror jag ska hinna dit imorgon också..
sov gott sötisar!

sleeepy

dags för sängen nu, ska upp tidigt imorgon & köra en timme kondition innan skolan. Sov sött finisar!


2 ½ men

sitter och kollar på 2 ½ men, älskar den serien! Hon som spelar Kandi har rätt snygg kropp faktiskt, hittade dock ingen bra bild.

Har förresten skaffat mig en bok, där jag skriver upp mål inför varje vecka, denna har t ex varit:
♦ 2 konditionspass
♦ 2 styrkepass
♦ Inget vitt bröd
♦ Inga chips
Hmm, än så länge har jag kryssat av två styrkepass & ett konditionspass. Vitt bröd har jag inte heller ätit något & inte heller några chips. Jag har dessutom inte ätit godis på hela året - vilket är en stor framgång för mig, det är bara chipsen jag ska få bort nu också, & än så länge går det finfint! Jag älskar att skriva listor och kryssa för, då känner jag mig duktig ;)
Annars går allt helt okej, men måste försöka äta var 3:e timme, fast mindre portioner. fina down har ju gått ner i vikt genom att äta var 3:e timma så jag tror verkligen det fungerar. Du är grym sötnos :)♥
& cherry, saknar dig!




bra dag

började morgonen med 45 minuter spinning innan frukost, känns bra.
Har druckit en protein-drink & två knäckemackor efteråt, så känns helt okej.
Idag är planerna skola & sen ska jag iväg till en kompis för myskväll.. De kommer vilja käka massa onyttigt, men inte för min del. Jag ska vara duktig nu!
ååhhh, så snyggggg....


lördag

Skulle tränat idag, men det har snöat massor inatt, så mamma & de ville inte att jag skulle ut & köra. Ska iaf göra min "butt-workout" som jag har laddat ner som app till mobilen, den ska tydligen ge resultat enligt dem som skrivit kommentarer om den, så får väl se. Min rumpa är verkligen katastrof-område, usch.
ha en toppenbra dag, vi hörs senare! :)

snygg ryska

hittade denna sjukt snygga ryska, med sjukt hår & otrolig kropp. Enjoy! Valeria Sokolova heter hon.
Jag tar det som en komplimang att jag i somras var misstagen för att vara ryska när jag var utomlands ;)

nighty


11-01-06

inte varit inne på bloglovin sen dagen innan nyårsafton, vilket gjorde att jag hade 189 olästa inlägg... vet inte varför men blev plötsligt på jättedeppigt humör :( har i alla fall varit & tränat idag (första gången på detta året).. Känner mig fet & äcklig, så ska börja leta runt efter några nya tabletter , typ BURN igen eller något sånt, jag måste fan bli smal snart. Jag vill inte se detta fettot i spegeln mera. USCH.
& saknar Icecherry gör jag med, var så himla fint när du var här & så skönt att ha någon att prata med när man skulle sova. låter helt störd, men jag tyckte det :)
Nu ska jag kolla på en film som går på 6an, Dumpad... Sen slockna i soffan typ, ska till skolan imorgon - USCH!
xoxo

RSS 2.0