förlåt för dålig uppdatering

.... men jag är vid mitt sommarställe och där finns ingen dator:( har dessutom fått jobb nu, så jag har ingen aning om när jag uppdaterar igen! Hoppas ni fortsätter läsa sen, när jag börjar igen!

Stay strong!

inspiration

     

kind of happy

Helt underbart med sommarlov och denna sommaren SKA jag lyckas. När jag står på skolgården igen den 20 Augusti ska jag vara minst 5kg lättare och mycket mycket snyggare. Lyckades med att skada ryggen häromdagen, men så fort det har gått bort ska jag ut och springa varje dag:) Beger mig som sagt till lantstället på Onsdag, så då blir det lite fattigt med uppdateringar som ni förstår.. Annars händer inte mkt i mitt liv, dock har mitt ex stigit tillbaka in i det och detk änns faktiskt riktigt bra. Denna gången ska jag verkligen ge det allting. Vi hörs imorgon,
Stay strong!


1 day

Imorgon är det skolavslutning. Skönt att äntligen sluta skolan. Har inte nått mitt mål som jag hade, men jag känner mig snyggare än för ett halvår sen och det är ju alltid något. Idag ska jag försöka köra så lite mat som jag kan, allt för att vara så snygg inför imorgon som möjligt. Ska fixa mina naglar och lägga ansiktsmask sen också. Sen är det sommarlov, och på tisdag tar jag semester under 2 veckor, flyr till mitt "sommarland". Kan bli lite dålig uppdatering under de veckorna, men ska försöka:) Sen är det stenhård träning under sommaren som gäller. När jag börjar 3:an SKA jag väga 47kg minst och jag ska verkligen kämpa. Under sommaren tycker jag att det är mycket lättare att jobba upp sig, för då behöver man inte äta så jävla mycket, och man har inga tider att passa så att säga... Löpning och promenader på stranden ska det bli i massor, underbart! Hur går det för er alla?: )


   

förlåt

jag vill be om ursäkt för att jag lade ut en bild på en tjej, vars bild jag hade hittat på en amerikans thinspo sida. Jag förstår att du tog illa upp, och jag har tagit bort den. Om det är ngn annan som har sett sig själva på min sida, så säg till, så tar jag bort bilden. Jag vill dock påpeka att alla mina bilder på "drömkroppar" är tagna från thinspo sidor från USA och övriga världen. Alltså ingenting som jag har hittat själv, bland svenska tjejer. Förlåt mig ännu en gång, A.

förlåt mig babes



Att jag har vart borta så länge, och haft så dålig update. Men nu är skolan (i princip) slut för denna terminen och jag ska uppdatera mycket oftare:). Såå, hur går det för er då? För mig har det vart relativt lite mat men ingen träning över huvudtaget. Ska kompensera upp detta så fort jag kan. Ska ut och springa senare idag, eller så tar jag en snabb pw. Ska vidare till GBG senare, så vi får se hur det går:) Jag hade tänkt att köra ett riktigt ryck måndag-onsdag med flytande fasta. Blev förövrigt tvungen att avbryta den i måndags pga en väldigt allvarlig händelse. (kan inte säga vad, ifall ngn som känner mig läser denna bloggen och känner igen det.) Men det var inte så kul, men nu mår jag bättre iaf:) Är det någon som vill joina mig på fasta Måndag-Onsdag? :)
Ser förövrigt att det är många som läser, men väldigt få som kommenterar? :(
Nu ska jag se på The Hills och sen är det pw. Hörs senare.

Stay strong:)

känner mig så jävla fet.

    


älskar sista bilden. Fyfan vad jag önskar att det är så jag ser ut till sommaren. 10 dagar kvar och jag ska fan kämpa nu!

RSS 2.0