on the first page of our story, the future seemed so bright

vill bara vara lycklig, men tydligen är det någon som inte vill det.

If two people are meant to be together,
eventually they'll find their way back.



[20:19]

haft en tråkig helg, bara jobbat. skulle vart med killen igår, men han dissade mig för utgång & ringa sen på natten och påstod att jag varit otrogen. fick sedan reda på att han pratat med sitt ex när vi hade det dåligt, för att han mådde dåligt. Jaha? OCH? Ger det honom rätten att snacka med sitt jävla präktiga ex? för att han mår dåligt över oss??? NÄÄÄÄÄÄÄÄ, det gör det fan inte. Jag mår illa.
jag vet varken ut eller in
& idag har jag inte ens pratat
med honom.

ge mig


jag funderar på att spara till dessa acne skor, tycker dem är SJUKT snygga. priset är inte lika snyggt, men jag är verkligen kär i dem!!!

so far so good

IN:
Gröt m rivet äpple & kanel
C vitamin brus + alla mina pillar

UT:
-350 kcal på bandet innan frukost.

Sov hos killen inatt, så gick till gymet imorse & sprang bort 350 kcal innan frukost, känns fett bra. Snart ska jag iväg till skolan och skriva på ett arbete, sen får vi se om det blir jobb eller inte idag... Ingen plan ang. maten idag, men ska ta med mig mina burn-tabletter, (inte använt de så mkt de senaste kom jag på nu) och någon frukt typ... annars kommer jag säkert dra i mig världens mat ikväll.

Stay strong!



21/11

IN:
Gröt m. kanel & banan
kaffe
2 finncrisp
1 rivet äpple 
10 mandlar
Sitter och pluggar lite just nu, ska iväg om 1½ timme till gymet, först tänkte jag köra lite i gymet, sen ska jag på ett pass. Skönt ska det bli! Efter träningen ska jag till pojken, så det blir inte så mycket mera uppdatering idag.. Har bytt design också, uppdatera om ni inte ser den:) Nu ska jag fortsätta plugga, uschaa. Ha en toppenfin eftermiddag/kväll!

hjälp - nyår

letar klänningar och hittat dessa. Jag vet att detta inte är någon mode-blogg, men eftersom alla läsare är tjejer så tror jag ni kan hjälpa mig!:) De som är lite mindre glammiga är tänkt att ha massa snygga smycken och så till, så aa, vilken tycker ni är finast?

äckel-skinnylove

jag är vidrig idag åt jag:
186 g lösgodis (jag vägde det i affären)
½ påse kanelgifflar.
Jag är sjukt äcklig. Imorgon ska jag till gymet innan frukost, BRÄNNA FETT!

2010-11-16, schemat vägen till success eller ej?

Det går ut på att äta var 3:e timma, 45 min cardio(löpning, spinning) innan frukost 4-5 dagar i veckan, 3-4 gympass där man tränar hela kroppen (alltså t ex dag1; rygg/mage, dag2; Rumpa/ben, dag3; Armar/Axlar), många repetitioner

Mat
Fett: Avocado, olivolja, nötter, jordnötssmör, fisk/omega3 tabletter
Kolhydrater: Potatis(väldigt små portioner), råris, rotfrukter, frukt, gröt
Protein: Lätt kesella/lätt kvarg, Mini-keso, ägg, kyckling, tonfisk, magert kött

Många av er kommer nog få en chock "ska man verkligen äta jordnötssmör"? Ja, det kan man för det innehåller bra fett och protein efter träning & det handlar om 2-3 tsk, inte mera. Självklart ska det inte innehålla massa socker, utan vara så rent som möjligt. Dvs innehåll: Jordnötter, salt.

En dag kan t ex se ut såhär:

Cardio (06:00)
Direkt efter träning: 2 tsk jordnötssmör, vatten
Frukost(08:00): Gröt, kaffe, vitaminer
Mellanmå(ca 10:30): keso med några hackade nötter, ½ banan, kanel
Lunch(13:00): kyckling/tonfisk, råris & grönsallad
Mellanmål(15:00): en frukt
Middag(18:00): Kyckling/fisk/kött, massa sallad
Kvällsmål(21:00): Lätt-kesella med funlight, om man är sugen/hungrig givetvis.
Eller:
Frukost (06:00); gröt, kaffe, vitaminer
Mellanmål (09:00): keso
Lunch (12:00): kyckling, råris, sallad
Mellanmål (15:00): frukt/10 mandlar/2 äggvitor
Träning - gym/kondition
Efter träning: 2 msk jordnötssmör
Middag (18:00): kyckling/fisk/kött, sallad
Kvällsmål (21:00): lätt-kesella med funlight, även här om man är sugen/hungrig
Detta är alltså bara på ett ungefär, alla har ju olika dagar och så vidare. Men ja, hoppas ni förstår. Det är alltså meningen att man ska äta så mycket protein som möjligt och de kolhydraterna man får i sig ska självklart vara långsamma. Detta ska hjälpa kroppen att gå ner i fett-vikt. & jag vet, ingen direkt svältdiet. Jag är själv lite kluven till att äta såhär mycket....

20:15

utgång igår, inte varit speciellt bakis idag - skönt. Imorgon börjar mitt stenhårda schema, nu ska jag verkligen lyckas! 50 kg till nyår är ju planen, så det är bara att börja k ä m p a! Imorgon börjar jag morgonen med 30 minuter löpning innan frukost, lika bra att rivstarta. Sjukt trött idag, så blir nog sängen snart! Hörs imorgon!

åhh

hade precis skrivit ut matschemat och det , så cpar allt! ni får det på nytt imorgon, jag lovar :)

anna anka

sitter & kollar på I form med Anna Anka. Seriöst, hennes armar är så sjukt snygga att jag dör! Dem är precis så jag vill ha dem!!!! Träffade en gammal vän(eller aa, vän och vän, vi har ett speciellt förflutet) och han hjälpte mig med matschema och träningschema över hur jag ska göra för att komma iform. Han påstår att jag kan komma iform och se ut som en victoria secret modell om 4 veckor. Vet inte riktigt hur mycket jag tror på det, men förhoppningsvis ger det resultat!

det här är slutet på vår film

jag tror att vi har gjort slut. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, för vart jag än vänder mig så är det någon som påminner mig om honom. hur fan glömmer man någon man älskat som en idiot i ett år? Kommer aldrig sluta.

I can't breathe but I still fight while I can fight

vet inte vad jag ska ta mig till. Det handlar om mig & killen. Såklart, vad annars. Jag älskar honom till döds, men det verkar bara inte funka. Känner mig bort prioriterad och inte särskilt omtyckt. Vill inte ta orden över mina läppar, men låt oss säga att jag verkligen ska fundera över det här, om det är värt all smärta. Hursomhelst, så tänker jag bli så jävla smal & snygg, så att han verkligen ångrar sig över hur han beter sig... Varför måste kärlek göra så äckligt ont & varför måste det vara så fucking jobbigt?
Only time can tell
& det finns en orsak till allt.

18:39

tränade idag, SJUKT SKÖNT! Kände endorfinerna komma så fort jag ställde mig på bandet. Träning gör mig verkligen piggare och lyckligare. Hann med en stund på bandet sen körde jag mage & armar - styrketräning. Måste plugga nu, men imorgon är det slut på det, så lovar att det kommer massa update i helgen :)

wonderful


in/out

IN:
Gröt m. kanel & ½ rivet äpple
1 knäckebröd
½ rivet äpple och grönt te
sallad (gurka, tomat, paprika, ruccola + lite fårost)
½ ägg
2 finncrisp
2 dl lättfil m. lite musli.
UT:
5 km powerwalk
Ser ganska mycket ut, jag vet. Men har försökt att äta var tredje timma för att inte bli sugen och det har funkat tycker jag. Blir ev. lite kött om en stund sen också.

1/11 - 2010

Hej! Ny vecka, ny månad & nya tag för min del! Ska verkligen sköta mig nu. Lite mindre än 2 månader kvar till jul, nyår och allt det där. Då vill man ju vara smal, eller hur? Kommer dock bli lite dålig uppdatering denna vecka, då jag har väldigt mycket att plugga på, men sen - då lovar jag att uppdatera varje dag :)

Nu blir det frukost. Det blir gröt, mums! Hoppas ni har en bra dag & STAY STRONG!!
vi ska bli smala och fina!

Älskar denna bilden!!


RSS 2.0