lördag

ska snart iväg och jobba - ångest på det. Annars ska jag bara plugga hela helgen, det suger. Blivit förkyld också, så har inte kunnat träna denna vecka, men håller på och bli frisk nu, så på Måndag blir det träning :) Saknar det as mycket....... Saknar min pojkvän också, inte träffat honom på en vecka nuu, det suger också.


my knees are weak

varit hos killen. Som jag tidigare sagt, vi har problem. Stora problem. Vi har glidit ifrån varandra, men vi vet fan inte hur. Det har alltså inte hänt något som skulle kunna gjort att vi har det, utan det har bara hänt. Det funkar inte säger han, men ingen av oss vet vad det är som inte funkar & det är så jävla irriterande. Jag vill inte förlora honom, jag vill verkligen inte det. Jag mår så jävla dåligt nu, att när jag åkte hem önskade jag att jag skulle dö. Vad som helst är bättre än den smärtan jag känner i min kropp nu. Tårarna rinner när jag skriver det här. JAG VILL INTE FORTSÄTTA MITT LIV UTAN HONOM! Jag orkar inte. Vi ska höras i veckan och så båda får tänka och se hur vi vill ha det och bestämma vad som händer sen. Jag klarar inte det här en gång till. JAG ORKAR INTE! Min lust att leva är så jävla utblåst att det är sjukt.
Kommer säkert inte uppdatera så mycket nu framöver, får se vad jag har lust/ork med. Hoppas ni förstår! Ta vara på det ni har, för en dag kan det vara borta.
JAG ÄLSKAR DIG --------, mer än allt annat i hela livet. Utan dig är jag inte hel.
I could really use a wish right now.

thinspo



förlåt mina hjärtan

att jag är så dålig på att uppdatera. Det har varit mycket det senaste, lite problem med killen. Jag har mycket i skolan nu också så också en anledning. Fått ett nytt jobb också, det känns bra. Blev inspirerad av Cherry, (förlåt att jag inte hört av mig!!), & ska också sätta upp som mål att jag ska gå ner 3 kg till julafton.
Hoppas ni har det bra :) Hoppas ni är några som läser fortfarande i alla fall!

STOR PUSS PÅ ER! :*

migrän

fick i alla fall tränat fredag, lördag, söndag. Sjuk träningsvärk! Imorgon blir det gymet igen, löpning eller styrka. Blir sängen för mig nu, har fått migrän till råga på allt, borde sitta uppe och plugga, men orkar inte :( saknar min kille också.
Jag kommer nå mitt mål, jag kommer få min drömkropp, jag måste bara kämpa hårdare. Jag vet att jag kan.

tonight?

kommer inte ha något speciellt för mig fram till halv 8, för då ska jag åka och träna, så om ngn vill prata på msn maila [email protected] =)

fet

jag är fet. Jag har inte hunnit träna en enda gång denna veckan pga jag har så kuk-mycket i skolan. Jag blir tokig :( men imorgon LOVAR jag att jag ska träna. Det ska jag verkligen göra!struntar i om det är minusgrader, jag har underställ, så no excuses! Bara jag gör klart mitt plugg för ikväll så jag kan lägga mig senast 23:00, så ska jag gå upp 07:00 imorgon och springa 5km innan frukost. Jag vägrar bli fet! Hatar förövrigt väldigt mycket på mig själv just nu, mest magen och rumpan.
ångest. måste ha mat med mig till skolan imorgon, hjälp - tips någon???





föresten, tips på snygga modeller? jag vet att jag har frågat innan, men glömmer alltid av vilka det är :) thinspo ofc.

stress

jag dör snart, stressar fan ihjäl mig. Orkar ingenting. :(

10-10-10

körde lite löpning idag på gymet, med mkt lutning, asbra för rumpan ;) & som ni vet vill jag ha en tight, liten rumpa sååå... Tränade mage & rumpa idag på gymet. plus att jag har sprungit fram och tillbaka på jobbet. Undra hur mycket jag bränner under en dag där? Tog BURN innan jobbet också, bara druckit mineralvatten & ett halvt glas cola light där. Maten har varit bra idag, 2 mörka frallor till frukost & lite musli efter jobbet.
Mys förövrigt med höst nu tycker jag. Förutom att jag har för lite koftor att använda under skinnjackan. Men det är mys när alla löv är så fina & solen skiner.

sedärja

nu har jag skaffat mig en egen dator, så även om jag är hos killen så kommer jag kunna uppdatera :) Vi bor nästan ihop, gilla. Träningen denna veckan har varit okej faktiskt. Imorgon har jag tränat 5 dagar denna vecka. Helt okej alltså. Kan bättre! Har mkt i skolan nu, men försöker verkligen pritoritera träningen, även om det blir stressigt så försöker jag hitta en timme om dagen, för känner verkligen att jag kan varva ner lite när jag tränar.

Måste skärpa till mig lite när det gäller maten känner jag, bara för att jag tränar hårdare nu, så tror jag att jag kan äta onyttigt, det är kasst. Blir lite gamla thinspo-bilder, har inga på denna datorn...



07:40

igår: -600 på bandet.
Idag: gymet, får se vad det blir.

Min uppdatering är just nu kass, jag vet, men jag har såå mycket att göra, springer mellan skola-pojkvän-gymet-hem och tillbaka till skolan. Beställde hem prover på rent proteinpulver, så ska se hur det funkar, om jag blir mätt på det. Finns i portionspåsar, perfekt till gymet. Måste förövrigt få ordning på min rumpa, den ska bli fast. eller ja, hela jag ska bli fast. Victoria Secret modeller är ju fortfarande drömmen......



15:31

gårdagen :
-500 kcal löpning
idag:
-600 kcal löpning + magövningar.
Är på dåligt humör just nu, vet inte varför. ingen som helst lust att uppdatera just nu. Ska till en kompis ikväll = flöt och äckligt. GAAAAH; måste stå emot!!!!

RSS 2.0