jättedumt

att jag vart så seg på update, men har varit sjuk som sagt. Men har börjat träna idag igen & det var så underbart! Ska snart gå o sova faktiskt. Sov fem timmar natten till söndag & typ 6 inatt, så behöver lite mer inatt.
Köpte dessa två böcker idag på rean, behövde lite mat-inspiration! Dessertboken kommer användas till exempelvis födelsedagar o sådär :) nu är jag PEPP!

godnatt!


så sjukt snygg

Är denna norska bloggerska (http://www.fotballfrue.no) . Tydligen äter hon enligt LCHF & look at her body. Helt amazing!

skräp

vaknade upp jätteförkyld igår. Det suger, ville verkligen inte bli sjuk nu. Finns dock inte så mycket att göra åt det, ska försöka ta mig minst en promenad / dag ändå, så man rör lite på sig. Äta bra, hetsa i mig all C-vitamin jag kan hitta. Hatar att vara förkyld, suger att man inte kan träna riktigt. :(

iväg & träna med er!!


sol

fantastiskt väder ute & äntligen har det börjat släppa med minusgraderna. Vi hade typ -18 & nu är det någonstans på -6. Jag har iaf börjat verkligen bekämpa mitt sötsug, det går mycket bättre nu. Jag har inte ätit godis på hela året & tänker fortsätta med det, för jag saknar inte ens det :)
Ni var några som frågade vad jag hade 100 dagar kvar till. (Nu är det 95 dagar). Jag ska om 95 dagar åka utomlands med min bästa kompis, så då ska jag vara i toppform & redo för beach 2012!

Träning än så länge denna vecka:
- 40 min löpning
- 60 min aerobic
Ikväll & imorgon ska jag på samma sorts pass. Det är styrka blandat med kondition. Skitbra. När jag tränade det typ 3 gånger/veckan i några veckor märkte jag otroliga resultat. Så det är bara att fortsätta med det & äta så mycket protein som möjligt :)
Hur går det för er? :)


Iväg & träna

Ska iväg strax på ett av mina favoritpass. Sjukt jobbigt, men SÅ värt det! Ska jobba några timmar efteråt och sen ska jag hem och städa. Mitt rum är kaos. Ska köpa mig en flaska aloe vera dryck idag, den är såå god!

remember


RSS 2.0