sol

fantastiskt väder ute & äntligen har det börjat släppa med minusgraderna. Vi hade typ -18 & nu är det någonstans på -6. Jag har iaf börjat verkligen bekämpa mitt sötsug, det går mycket bättre nu. Jag har inte ätit godis på hela året & tänker fortsätta med det, för jag saknar inte ens det :)
Ni var några som frågade vad jag hade 100 dagar kvar till. (Nu är det 95 dagar). Jag ska om 95 dagar åka utomlands med min bästa kompis, så då ska jag vara i toppform & redo för beach 2012!

Träning än så länge denna vecka:
- 40 min löpning
- 60 min aerobic
Ikväll & imorgon ska jag på samma sorts pass. Det är styrka blandat med kondition. Skitbra. När jag tränade det typ 3 gånger/veckan i några veckor märkte jag otroliga resultat. Så det är bara att fortsätta med det & äta så mycket protein som möjligt :)
Hur går det för er? :)


Kommentarer
Postat av: Percy

Varför satsade du inte på beach 2011 eller fit 365 dagar om året?

2012-02-13 @ 01:35:31
URL: http://butterflykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0