failing is NOT an option

denna helg. Jag ska inte faila någonting. Allt ska vara perfekt och på söndag ska jag kunna skriva här helt 110% nöjd. Bf kommer hit imorgon (= inte någon risk för massa äckligt skräp, jag tänker inte köpa något, han köper inget om jag inte säger till honom att göra det.)BRA!
På lördag ska jag försöka ut & springa 5 km, sen SKA jag undvika skräp hos bf på kvällen. Det enda jag gör när jag är hos bf är att äta det hans föräldrar lagat/osv, lite svårt att säga att man inte är hungrig när man är där hela helgen. Men äter alltid så mycket grönsaker jag kan. & hellre "vanlig" mat än äckliga fika, godis, chips osv!
vill vara skinny nu!!!!
I sommar ska vi vara nöjda med oss själva, & se ut såhär.
& allvarligt talat, fortsätter man faila varje helg, så kommer man inte se ut såhär i sommar!

struggle is the only way to make the impossible possible! 



Kommentarer
Postat av: J

det där var faktiskt ett riktigt bra wake-up-call...

"allvarligt talat, fortsätter man faila varje helg, så kommer man inte se ut såhär i sommar!"

hårt men SANT!! det är så det är. det gör mig otroligt stressad, men det är NU det gäller. ha en superbra helg nu utan massa skräp i magen:D

2010-03-11 @ 21:49:28
URL: http://novemberonsdag.blogg.se/
Postat av: Marines

Undrar att... om man bara kör skithårt med maten i veckan. Drar in en massa och bara äter suuupernyttigt och tränar 5 dagar och sånt. pwerwalkar de 2 andra. Borde man inte kunna äta lite godis typ på lördagen, bara på lördagen, då? Utan att man går upp? Vad tror du?

2010-03-11 @ 22:44:38
URL: http://marines.bloggsida.se
Postat av: Frida

Tror stenhårt på att du kommer klara den här helgen! Fattar du glädjen på söndag, när du inser att du faktiskt fixade det och att du kommer fortsätta fixa det? You go girl <3

2010-03-11 @ 23:35:44
URL: http://oneatatime.blogg.se/
Postat av: skinnybitch.

fyfan vilka UNDERBARA thinspobilder. tack? hah

2010-03-15 @ 18:22:25
URL: http://neonshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0