inte en enda dag till

var & träffade en kompis jag inte träffat på över 1 månad , som jag känt väldigt länge. Det senaste har jag bara blivit så trött på henne, känns som hon försöker trycka ner mig genom att ALLTID fråga om skolan, säga att jag är så tråkig osv. Men sen när jag pratade med en annan kompis om det, så insåg jag verkligen att det är bara jag själv som kan styra om jag mår dåligt, för det är ju för att jag tillåter henne att trycka ner mig & köra min självkänsla i botten. Det är ingen annan än du själv som tillåter någon annan att trycka ner dig & få dig att må dåligt. Så himla sant egentligen. Nu är det slut på det faktiskt, jag ska visa henne att jag är så mycket bättre och att hon borde bry sig lite mer om vår vänskap istället för att klanka ner på mig. Det är inte en riktig vän som gör så.

Detoxen då, har druckit den i två dagar, känner inget särskilt mer än att jag kissar ganska mycket. Jag försöker äta så mkt protein som möjligt & sådär också. Tränade igår & även idag. Imorgon blir det ett nytt pass jag inte testat, ska bli spännande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

2011-07-13 @ 01:08:44
URL: http://sockervaddspuss.blogspot.com/
Postat av: Josefine

snygg rumpa är mycket viktigt! :)

vad är det för detox föressten? är inte så duktig på sånt! ^^

2011-07-14 @ 22:24:02
URL: http://besexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0