Jag tror faktiskt det räcker nu.

I'm not even upset, hurt or angry anymore.
I'm just tired.
I'm tired of putting in more effort than I receive.
I'm tired of holding on for nothing.
I'm tired of believeing all your lies.
I'm tired of you proving me wrong every time.
I'm tired of getting my hopes up and being disappointed again. 
Det känns bara inte rätt med Mr S. Jag har bara en känsla av att han ljuger ändå. Han skulle kommit hit både i fredags & i lördags men det gjorde han inte. Han bara snackar så jävla mycket skit så jag orkar inte. Jag ska bli av med dem känslorna jag har för honom och avsluta honom. Jag är så done. För sista gången. Han tar mer energi än han ger. Imorgon är en stor dag för mig. Skolan börjar. Jag ska tillbaka i skolbänken för andra gången & håller alla tummar att det ska vara rätt denna gången. 
 
 

Kommentarer
Postat av: fjärilsvingar

hoppas det går bra , är det gymnasiet du har börjat? ♥

2012-09-02 @ 22:50:19
URL: http://deerheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0