ett smalare augusti!

Augusti har börjat och jag är med unpretty på att göra augusti till den hälsosammaste månaden i år. Jag ska verkligen gå in stenhårt nu. (som jag sagt så många gånger, men nu är det allvar!) Skolan börjar om 20 dagar och då ska jag vara skinny as hell! Ska fixa och greja lite i mitt rum nu, sen blir det lång promenad. Ska försöka få med syster också, om jag lyckas:)

Uppdaterar ikväll babes!
xoxo

Btw;
Du som kallade dig "Ana" i mitt förra inlägg och sa att du hade länkat mig, din länk till din blogg fungerade inte? Men självklart är det okej att du länkar:)


Kommentarer
Postat av: Yumi

jag är också med på att köra hälsosamt denna månaden! :D önskar dig lycka till!

2009-08-03 @ 11:15:03
URL: http://inspirasian.blogg.se/
Postat av: Miss X

:)



Idag har jag ätit alldeles för mycket sött och choklad! Men nu blir det ändring på det, annars kommer det snart att synas på hår och hy!

Jag älskar grönt thé med! Men akta dig för paket thé! Det är skit! Köp äkta thé! Sen jag började ricka några koppar om dagen har jag verkligen märkt skillnad på hy, ögon, ja allmänt att man mår bättre! Så härligt!

kram gumman!

2009-08-03 @ 17:52:02
URL: http://dontswallow.blogg.se/
Postat av: Miss X

Alltså jag har ändrat min kost rätt mycket (förutom mina dåliga dagar hehe)



Jag har slutat med salt nästan helt, dricker inte kaffe, dricker mycket vatten med citron, och mycket äkta thé, framförallt grönt, äter mycket fisk, skaldjur, inget griskött, mindre rött kött, bara fullkornsbröd - eller surdegsbröd - ingen jäst alltså, mondre fun light, ingen cola light, mycket grönsaker, frukt fast inte för söta frukter som banan... Mindre halvfabrikat etc.



Så jag har verkligen märkt hur hyn fått mer lyster, blivit klarare, ögonvitorna har blivit klarare, ögonen mindre puffiga även de dagarna som jag är trött, naglarna blivit bättre.. etc. hyn fastare och inte lika glåmig..



Sen dricker jag alkohol så dricker jag bara "nyttig" som champagne (torr), vin mest vitt och rosé nu på sommaren, alltså ingen sprit eller drinkar..



oj långt inlägg.. ;)

2009-08-03 @ 18:42:53
URL: http://dontswallow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0