friday

Ledig hela dagen, väldigt skönt. Åt nyttig frukost kl 9 bestående av smoothie gjord på linfrön, lite fibergryn, vinbär och naturell youghurt. Slängde även i några russin. Blev gott. Kokade ägg, som jag åt typ 1/3 av. Blev inte alls bra. Har aldrig förstått mig på det här med hur man gör för att koka ägg:P Plugga lite till mitt prov, strax dags att fortsätta. Ska till stan med min mor idag, köpa ett par nya jeans. Eftersom dessa jeans är rätt eftertraktade köper jag dem nu, men får inte börja använda dem förren jag har gått ner 2 kg. Det är mitt första delmål.

Party ikväll hos min gamla vän. Ska bli otroligt roligt, dock blir det en nykter kväll. Har satt som "mål" eller vad man ska kalla det att det endast är en utekväll med dricka / månaden. Allt för att slippa onödiga kalorier. Så jag kör på sockerfri redbull ikväll:).

Snart dags för mätning av kroppsdelar igen, för att se hur det går. När jag mätte mig 1a Februari hade jag som mest minskat 2,5 cm över låren. Då blir man ännu mera pepp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0