get-to-know-skinnylove

♥ Jag fullkomligt ÄLSKAR klackar, & mina klackar är från 12 cm uppåt till 15 cm.
♥ Jag avskyr egentligen att powerwalka, springer hellre, men gör det ihop med vänner osv
♥ Min favoritmat är sushi alla gånger
♥ Jag har en liten obsession vid siffror & måste ha jämna nummer på volymen på tv, löpbandet osv
♥ Jag älskar min hårfärg jag har nu, den är i princip min naturliga & jag har efter många års blekningar äntligen fått ordning på håret & börjat få långt & naturligt hår
♥ Jag är en sucker när det gäller mobiler & teknik
♥ Mitt favoritprogram på TV är 2 and a half men & 90210
♥ Mitt drömresemål är roadtrip genom USA, partyresa på Ibiza och se SHM live & en lyxsemester i Karibien
♥ Min favoritmusik är House, & jag får goosebumps av den här låten!

Nu har ni fått veta lite om mig, & nu ska jag ut på en boooring pw, men med en fin vän, så då fungerar det :) sen är det jobb, så nästa uppdatering blir imorgon efter jag jobbat :)

Kommentarer
Postat av: anna

fin blogg :)

2011-07-08 @ 17:55:35
URL: http://makemeflawless.blogg.se/
Postat av: millie

Haha, men vafaaaan är du min long lost tvilling eller? Det är jag på PRICKEN!

2011-07-13 @ 08:55:35
URL: http://rightiseasy.tumblr.com
Postat av: Anonym

Åhh jag älskar också den där låten med hela mitt hjärta! När jag hör den så hamnar jag liksom i en trans och känner musiken från topp till tå, haha :)

2011-07-20 @ 23:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0