050911

var ute & firade en kompis i lördags & tydligen drack jag bra mycket mer än jag kommer ihåg för jag har fortfarande ont i huvudet, vet inte om det beror på utgången eller om jag håller på & bli sjuk... Ska iväg och jobba i eftermiddag, så jag hoppas att det har försvunnit då. Det märks i alla fall att hösten är här nu, & det regnar lite lätt utanför fönstret.

Idag blir det ingen träning, bortsett från promenad till & på jobbet. Imorgon hade jag tänkt att gå ut & springa en sväng eller träna något lunchpass på gymet. Kom på idag att jag inte har någon aning om hur mycket jag väger, utan mer går på hur det ser ut & känns i spegeln typ, fast kanske ska ta och väga mig snart? Mitt mål är ju i alla fall victoria secret modell fortfarande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0