day 2,3,4,5,6

day 02: how tall are you? do you like your height?

Jag är 1,70 & jag är ganska nöjd med min längd. Tillräckligt så jag kan ha klackar.

day 03: a picture of your thinspiration. what features do you like about this person?

Min absoluta favorit thinspo bild. Detta är perfektion. Här är några till:


day 04: your greatest fears about weight loss.

Har inga direkt, mer än att jag inte vill misslyckas.

day 05: why do you really want to lose this weight? are you doing it for you?

Jag gör det för att 1) känna mig mer fit 2) Bli nöjd med mig själv. Klart jag gör det för mig själv.

day 06: do you binge? if so, explain why you think you do.

Nej, det var ganska längesedan detta hände.


Jag fick ta igen några dagar, pga att jag har jobbat & sovit bara. Nu har jag iaf satt upp ett mål med: 15 maj ska jag vara i toppform, för då ska jag iväg på en solresa med min bästis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0