sweet

eller inte. Jag har varit lite småkrasslig i halsen som troligen är ett resultat av en galen utgång i helgen. Men jag har ändå tränat och sådär. Så skulle jag gå på mitt favoritpass imorse, men så vaknar jag upp helt igentäppt och ont i halsen som fan, så jag ställde in. När jag sedan går upp typ 3 timmar senare & vaknat till, då har jag inte alls ont längre. Är bara lite små-hostig. & nu ska jag snart iväg och jobba så nu hinner jag inte träna, så nu har jag fått världens ångest, jättekul. De senaste dagarna har varit väldigt speciella.
Trodde aldrig jag skulle komma hit. Har avslutat mitt ex, helt och hållet. Det känns så jävla bra & jag känner mig plötsligt lycklig, utan honom. Trodde aldrig denna dagen skulle komma. Har bestämt mig för att ligga lågt när det kommer till killar nu, vill må bra själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0