panik

Har träffat en kille som är en kompis till min kompis två gånger. Vi har varit hemma hos mig & kollat film och lagat mat. Han verkar vara en snäll kille och sådär. Men idag när han frågade mig (över sms) om vi skulle gå ut och käka och bio på söndag - fick jag panik. Totalpanik. Kändes som jag blev intryckt i ett hörn och inte kunde komma därifrån. Jag vet inte varför jag reagerar på detta sättet?  Varför fixar jag inte en riktig "dejt" ? För det är inget fel på honom, men bara det att jag får fetaste paniken... Jag kanske ändå inte är redo att träffa killar seriöst ändå? Ni har alltid något att säga så snälla kom med råd, för jag vet varken ut eller in....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker du ska gå på daten, och känns det inte bra efter det så är det ju så. Men nu innan är det ju svårt att veta. Se det inte som en date, tänk att du ska ut och träffa en person som du vill lära känna :)

2012-09-15 @ 00:43:45
URL: http://daysofmine.blogg.se
Postat av: jen

Vet ingen om det finns någon svensk pro ana forum eller community ?
Bor i USA och är bara på amerikanska sidor
Hade varit kul prata med svenska också

2012-09-20 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0