onsdag

Löpning -200 kcal
Crosstrainer -50 kcal
Cykel -50 kcal
Roddmaskin 5 min (kcal?)

Tränat varje dag denna veckan, känns bra. Vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera, men tappar suget ibland :( Hur går det för er girls??

xoxo

bad update, I know

Haft grymt mycket i skolan. Men nu är det snart lov och då ska jag uppdatera bloggen varje dag och träna stenhårt. Jag är grymt peppad nu! slänger in några thinspo bilder, så hörs vi imorgon!
    

  

skiinny - inspo

 


Ska försöka mig på en ny design nu :) föresten, någon som vet vem modellen på bild nummer två är?

saturday,

Veckans träning;
M- Armar
O- Kondition 55 min
T- Rumpa/ben
F- Mage/rygg + 1,5 timmes långpromenad.

Idag har jag jättemycket att gööra. Vi ska städa hela huset, så här hinner jag inte sitta! Har i alla fall äntligen släppt taget om mitt ex och börjat träffa en ny kille som vi kan kalla S. Han är jätte rolig, trevlig och jag trivs jättemycket med honom, så vi får se vad som händer:)

 


Tuesday

Intag so far:
2 skivor väldigt mörkt bröd
C-vitamin brus.

Har egentligen inte tid att sitta här, men tänkte bara tipsa om Allevo Fiber tabletter. Det är fiber tabletter man tar en timme innan man ska äta, ihop med två dl vatten. Dessa tabletter sväller 200 gånger sin storlek och gör att du känner dig mätt på ingenting. Jag tycker att de fungerar jättebra, är knappt hungrig. Jag tar två tabletter till lunch och två stycken efter träningen, så slipper jag äta :) Finns på ICA typ, kostar runt 70:-.
Stay strong,

xoxo


bloggdesign?

Är det någon som är riktigt bra på bloggdesign som vill göra en ny design till mig?

Vet att jag inte har bloggat på jättelänge, men nu har jag fått tillbaka motivationen & nu ska här bloggas. Men jag vill så gärna ha en ny bloggdesign!
xoxo

RSS 2.0