18:41

har en inte-så-bra-dag idag. Känner mig så fruktansvärt ensam & övergiven. Jag vet att det är det enda jag pratar om nu förtiden, men jag känner verkligen att jag är inne i en svacka. Jag har, om ni inte listat ut det, problem med killen & jag känner bara allting passera omkring mig, men jag bara står still. Jag vet inte vad som är problemet & jag vet ingenting när det gäller oss. Jag vet bara att jag går sönder & ingenting känns som det är på riktigt.
Ska i alla fall åka till cherry om en månad, då lovar jag att du inte ska känna igen mig ;) Ser dessutom ut som att jag ska följa med henne utomlands i sommar också, så lite positiva saker har jag iaf att se fram emot..

dagens träning

25 minuter löpning
30 minuter cirkel.
blir svar på kommentarer senare! :)

bff

känns som jag går runt i någon jävla dimma, helt jävla apatisk. Känner mig så jävla ensam. Har fan ingen att prata med. Alla verkar ha en bästis, utom jag. Ingen som jag kan prata med allt om...
förlåt för depp inlägg.

sunday - 100 dagar till toppform

matmässigt, helt värdelös helg. Visserligen onsdag,fredag,lördag & söndag. Men det är inte tillräckligt, med tanke på matintaget. Just nu känns allt åt helvete, men imorgon är det ny vecka & bara 100 dagar kvar tills 1 juni. Då ska jag vara i toppform.
Hade tänkt att lägga upp lite regler inför de kommande 100 dagarna:
- Träna 4-6 gånger i veckan, varav 2 av de ska vara konditionspass på minst 30 min
- Inget vitt bröd, kakor, chips, glass
- Mycket protein & äta var 3e timma, små mål...
Jag längtar så mycket härifrån just nu, vill ha en egen lägenhet, men samtidigt måste jag spara pengar då jag har planer på tre utomlandsresor i år. Weekend i paris, en vecka i spanien & nyår i Thailand...
Återkommer imorgon!

värdelös

jag är fet & värdelös.

105 days

herregud, insåg precis att det är 105 dagar kvar till 1 Juni. Ni har inte missat min countdown jag har uppe i sidmenyn va? Seriöst, jag tror det är dags att börja köra ännu hårdare! Tyvärr kommer min träning bli lidande denna veckan, men ska verkligen försöka att prioritera den så gott som det går. Har ju Tenta i slutet på veckan, så måste verkligen plugga. Men imorgon ska jag på cirkelträning & tänkte få in en morgonpromenad också.
ska se ut såhär i sommar. Har besämt mig för att göra minst en tatuering innan sommaren också. Kommer vara fab när jag är smal & snygg!

Veckans träning

måndag:
15 min kondition
armar/mage
Tisdag:
combat 60 min
Onsdag:
30 min kondition
ben/rumpa
fredag:
20 min kondition
bun/rumpa/mage
söndag:
spinning 60 min
styrketräning 60 min
är nöjd med veckan, har dock massor med plugg & sånt idag, så uppdateringen blir sämre. Hoppas ni får en fin alla ♥ dag imorgon oxå :)

snö?

blev inte ens förvånad när jag drog upp persiennen imorse & såg snö ute. Trodde att det var dags för lite vår, men icke! Har skola i tre timmar idag bara, sen bär det av hem till killen & där stannar jag till på lördag. Imorgon har jag fixat en överraskning till honom eftersom han jobbar på alla hjärtansdag :) Ska hinna med ett konditionspass imorgon på gymet också, lär ju bli mat på kvällen...
hörs på lördag!
stay strong

17:25

15 min löpning
20 min crosstrainer
styrka: rumpa/ben + mage.
känns bra, var & tränade ett boxningspass igår också, rätt mkt träningsvärk! Har massor att plugga idag, därav kass uppdatering!

ta vara på livet.

Igår hände en sak som fick mig att inse att man måste ta vara på det man har & dem man älskar. Det är när såna saker sker, då man verkligen börjar fundera på vad som betyder något... Ta vara på det ni har idag, för imorgon kan det vara borta.

Life's too short to make trouble out of small things.

19:19

UT: intervall träning 30 minuter idag.
IN: helt okej.
har massor att plugga, så hörs i helgen!

fatMe

Bröst: 77 cm
Midja: 65 cm
Rumpa: 95 cm
Lår, bredaste: 50 cm
Lår, smalaste: 36 cm
Yepp, såhär fet är jag. Behöver jag ens säga hur stor min ångest är? Har inte tagit någon bild än, men det kommer. Fyfan, jag ska nernerner!

1 februari

UT:
45 minuter spinning innan frukost
IN:
1 knäckebröd med 2 tsk minikeso
1 knäckebröd med 2 skivor ost
kaffe
150 g nötfärs
150 g broccoli
125 g laktosfri lättkvarg m funlight (Toppenmellanmål med protein!)
+ 10 hackade nötter
1 knäckebröd med 1 skiva skinka
Såhär ser det ut än så länge, är nöjd. Ingen aning på hur mycket jag ligger på, men ja, det känns helt okej. Ska snart gå ner och mäta & ev. ta bild på hur jag ser ut nu, så det kommer upp på bloggen senare! :) Sen är det tyvärr bara plugg hela kvällen, ser dock framemot morgondagen då jag ska ut & springa ute för första gången i år med killen....

RSS 2.0