water & lemon

Åhh, är det inte helt underbart? 30 grader ute & bikinin är på.. När det är väder som nu är det endast citronvatten med is & lite bär som gäller för mig! Är dock inte helt stolt över det jag visar upp, men jag har som tur är ingen som behöver se mig ute på balkongen. Ser ut som en strandad va, skitsnyggt! Imorgon är det 1 Juni & jag tänkte faktiskt köra några dagars fasta på flytande:) Någon som är på? :)

Stay strong! sommaren är här nu.

 


 

btw;

Superskinny Vs. Supersize är på 3:an om 15 minuter=)

Stay strong!

14

shit, sommaren närmar sig med stormsteg.. Och jag är fet. Usch, Knappt hunnit träna ngt denna veckan heller. Körde lite kondis på idrotten igår och 30 minuter på cykeln + 200 situps, 40 benlyft, 20 armhävningar. Imorgon ska vi ha fys på idrotten, så det blir nice:) Ska iaf springa 4 ggr i helgen, så får väl se hur det fixar sig;) Nu är det plugg som gäller, men kommer lite thinspo iaf:)

 

 

2day

förlåt för dålig uppdatering, jag har så sjuuukt mycket att göra på dagarna, så bloggen blir lidande! Era kommentarer gör mig sjuuukt glad ska ni veta!

Stay strong!


Desperate

Hej flickor!
matmässigt - helt okej. Sitter och dricker Grönt te Citron och kollar på desperate. Ska duscha och läsa lite i min bok sen.. Träffade Mr.S idag, (vi kallar honom det). Gud, jag blir så störd ibland på att han är lite tafatt när det kommer till att läsa mig. Fast... Vad väntar jag mig? Så bra känner han mig visserligen inte.. Förövrigt så känner jag mig som ett värdelöst fetto idag. Blev ingen löpning, hade världens spänningshuvudvärk, så det blev sängen direkt när jag kom hem. Köpte mig ett par fina, små, bikinitrosor från den hypade H&M-kollektionen, som jag längtar att kunna bära när jag är smaal. Förlåt för kass uppdatering, men imorgon kommer mer + thinspo!

Stay strong ladies, och kom ihåg:
"nobody wants a fat girlfriend"


utmaning från Blair

1. Tre namn jag lyssnar till

Det kan jag tyvärr inte säga här, då röjs min identitet;)

2. Någonting jag tycker om med mig själv

Att jag har börjat springa oftare!

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv
eh min kropp?!

4. Detta är jag rädd för

Att dö ensam & älskad och bli fet.

5. Tre saker jag vill ha varje dag
te, vatten och motion
6. Tre saker jag absolut inte kan göra

äta korv? Finns inget äckligare

7. Detta tycker jag om att göra

Partaja, umgås med mina vänner och kolla thinspo!
8. Detta vill jag göra just nu

Resa till solen & få en ny mobil (Sony ericsson X1 - ge mig?)
9. Bästa känslan

Kär

10. Värsta känslan

Ångest

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har

 Ärlig, lojal och stil

12. Är jag kär just nu?

njae, inte direkt..

13. Jag vill gifta mig...

kanske. Har inte bestämt mig där än;P

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör

Flytta till USA, besöka maldiverna, få min drömkropp

15. Min käraste ägodel

Oh boy. Mina SKOR, easy.

16. Något jag vill ha i present

Mer skor, en ny väska?

17. Detta har jag på mig just nu

bikinitopp och jeansshorts

18. Favoritkläder

klänning eller jeans

19. Favoritdjur

har inget för tillfället:P

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest

Allt:)

21. Favoritlåtar just nu

heartless - kanye west
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan

Svenska, spanska.
23. Stjärntecken

Stenbock

24. En bok jag älskar

Chic-litt , typ gossip girl

25. En film jag älskar

finns många

26. Tv-program jag gillar

The hills, the city

27. Favoritdoft

Calvin Clein eller Stella McCartney

28. Detta äter jag gärna

gurka
29. Dricker helst

te / vodka redbull
30. Favoritgodis
äter inte godis

31. Hit vill jag gärna åka på semester

maldiverna, zanzibar , lite överallt:)

32. Färg på mina ögon

gröngråblå

33. Min längd
170

34. Jag tror på

haha, mig själv?:D

35. Jag spelar

flirtig, på et t svår fångat sätt;)

36. Person jag beundrar

min mamma

37. Så här bor jag

i ett fult 4 våningsvilla.:P

38. Antal döda krukväxter i hemmet

inga,:D

39. Det här tänder mig

haha, förlåt blair;) Chuck bass står faktiskt högst upp på min lista nu;)

40. Det här gör mig avtänd

Killar som klänger

41. Favoritfärg

Svart och koboltblå

42. Favoritcitat

It doesnt mather how slow you go, as long as you don't stop.

43. En hemlighet jag vet

många

44. Bästa present jag fått

ett par skor

45. Senast köpta skiva

köper inte skivor

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är

min hudfärg - blir brun fort - aldrig röd

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är

mitt fett

48. Udda förmåga/egenskap

Jag är väldigt bra på att övertala folk

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara

ingen aning!

50. Vad lyssnar du på just nu?

datorns surrande

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

solat

52. Var är dina föräldrar födda?

GBG

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Spotify, :)

54. Vilken är din favoritrestaurang?

kommer inte på ngn:P

55. När badade du i en pool senast?

Förra sommaren, hos mitt ex.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

nej nej

57. Hur många barn vill du ha?

2 en pojke och en flicka

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

allt som skriker:P

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

får inte rösta:)

60. Vad har du för TV-kanaler?

alla?

61. Har du åkt moped någon gång?

typ 2 ggr

62. Har du busringt någon gång?

jaa

63. Har du fått felparkeringsböter?

Har inte körkort!

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

kanske

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Typ ayia napa?

66. Har du en egen trädgård?

jaa

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

gilar inte tecknat:P

68. Kan du alla orden i nationalsången?

ja?

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Änglar och demoner!

71. Favoritperson?

typ vs-änglarna?

72. Chips eller popcorn?

om jag måste, popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Ljusrosa?

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

va?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
tror inte det?
76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin som man pressat själv, mums!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Thaimat för typ 5 veckor sen

78. Favoritchoklad?

Mörk choklad med hallon

79. När röstade du senast?

Har aldrig röstat?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

förra sommaren?

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
nej?

82. Är du bra på matlagning?
Ja, faktiskt riktigt bra!:)
83. Klarar du att tanka själv?

jaa, det tror jag:)
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

nej:P men min mamm har beställt cheercover?
85. Pepsi eller Coca Cola?

Cola zero
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nej nej
87. Vad var det senaste du handlade?

en tidning
88. Har du kräkts offentligt?
nej
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Mångmiljardär
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

njae
91. Har du ringt något betalnummer?
118118 typ?

92. Kan man vara vän med sitt ex?

ja, jag är ju det;)

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

J.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

ingen aning?

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

har inte talat in ngt?:P

96. Vad har du i din väska?

telefon, iPod, plånbok, nycklar, läppglans?

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

borstar håret?

98. Vad är du tacksam för idag?

Att solen skiner!

99. Var hittade du den här listan?

hos blair:)

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Dulce, & alla som vill:)


veckans träning

Tisdag:
5 km löpning
200 situps
40 utsida lår

Torsdag:
20 min pw
3 km intervall löpning
200 situps
20 mage
40 utsida lår

Lördag:
5 km löpning
40 utsida lår

Söndag:
5 km löpning
200 situps
40 utsida lår

Känner mig riktigt nöjd faktiskt. Sprungit 4 mil på 2 veckor. :) Benen börjar definitivt kännas mindre fett mer muskler, men än är det långt kvar! 

Stay strong girls, and remember:

A moment on the hips, a lifetime on the hips.

xoxo
   

Lite överseénde

Har sjukt mycket i skolan de kommande veckorna. Så det kan vara så att det lär bli lite sämre uppdateringar, men jag ska försöka så mycket jag kan!
Ska försöka uppdatera ikväll igen, tills dess:

Stay strong,


ni vet att med tillräckligt mycket vilja, så KAN vi se ut såhär i sommar! Det är aldrig försent!! :)

this is for you dulce

     


STAY STRONG!

helt okej

mina ben börjar synas här och var, och jag är såååå happy just nu:D hur går det för en flickor??



time for school

   


Dags för skolan. Kom ihåg, detta kan ska bli vi!
xoxo stay strong!


24 dagar kvar till skolavslutningen

dagens intag:
1 macka och te
Rivna morötter
Pyttelite kött
2,5 dl soppa (75kcal!)
2 knäcke bröd
2 koppar te
liten bit gurka
1 varma koppen sparris

HEJ FETTO! Fyfan, nu ser jag verkligen hur mycket det är:/ Blää, jag får skylla på min mens:( aja, inga sötsaker i alla fall, det suget har försvunnit helt & håller (thank god). Jag känner mig såå peppad inför skolavslutningen, jag hoppas verkligen jag går ner mina kilon innan den 11/6. Imorgon är det löpning som gäller också!
Planerna inför morgondagen:

Frukost:
2 ägg
1 kopp grönt te
1 glas vatten med citron och ingefära
Lunch:
Torsk, ca 70 gram.
1 glas vatten med citron
Sallad
eÉftermiddag:
ev. 1 äpple/morot/apelsin under eftermiddagen
+ 1 L vatten
Middag:
Kokta blandade grönsaker
eller ägg.


If you can dream it - then you can be it.
stay strong girls!

 

Veckans träning:

Tisdag:
5 km löpning

Fredag:
5 km löpning
30 min promenad

Lördag:
5 km löpning
5 km powerwalk

Söndag:
5 km löpning. (ska ge mig ut alldeles strax!)

Känner mig faktiskt helt okej nöjd för denna vecka. Ska snart ge mig ut på en sista löpning för denna vecka. Ska på kalas ikväll (önska mig lycka till!) och försöka äta så lite som möjligt. Vi hörs imorgon!

Stay strong, starve on!


miranda kerrs (påstådda) diet

Detta är vad VS modellen äter under en dag för att hålla sig i form enligt tidningen SOLO, som jag får hem i brevlådan.
 
(Nu vet jag ju såklart inte hur mycket som stämmer, osv, man lär ju inte äta allt som hon påstås äta, t.ex skulle jag aldrig äta så mycket till frukost, men det är ju bra exempel på vad man kan äta. Jag kör iaf med vattnet och det gröna téet. Grönt te och ingefära ökar ju förbränningen och citron krymper magsäcken, så jag dricker vattnet innan frukost:).

Fettförbränningsmaxande frukost:
-Fruktsallad med yoghurt och müsli
-Två skivor fullkornsbröd med avocado och kokt ägg
-Vatten med citron och ingefära
-En kopp grönt te
Mellanmål:
Pekan- och valnötter, mandlar och te.
Proteinrik lunch:
-Tonfisksallad med krutonger
-Citronvatten
-Maskros te
Middag:
Någon form av fisk, gärna lax. Annars lamm eller en klassisk stek ackompanjerad av en stor sallad.
Kväll:
En kopp grönt te med ingefära


low kcal grönsaker

Goda och nyttiga låg kalori grönsaker!

Sparris                       17kcal/100g
Bladselleri                 18kcal/100g
Blomkål                      32kcal/100g
Broccoli                      36kcal/100g
Gröna bönor              32kcal/100g
Grapefrukt                  38kcal/100g
Gurka                          16kcal/100g
Haricots verts             21kcal/100g
Isbergssallad            14kcal/100g

unknown


Dagens träning:
45 minuter pw
20 minuter löpning (4,5 km)

Känns riktigt bra!

Tips:
Ni som vill ha koll på eran löpning, registrera er på http://www.adidas.com/running . Där kan ni skapa en profil, så får man hjälp att få ut maximalt av sin träning ( även om det är som i vårat fall - gå ner i vikt). Finns även en almenacka där man kan fylla i hur lång man har sprungit och hur länge. Asbra, tycker jag:)

stay strong½

thinspo - stay strong!

  
   

det är jobbigt att komma på rubriker hela tiden!

frukost:
½ dl gröt
1 svart macka (55kcal)
Kaffe

Lunch:
tomat (15kcal)
Lite mozarella, kanske 30 gram? FETTO
1 macka (kanske 80 kcal?)
kaffe

blää, orka mackan och mozarellan:( Nu ska jag tillbaka till skolan, sen är det plugg ikväll! Tänkte bjuda på lite thinspo ikväll också:) stay strong!

xoxo

update 21:45:
en apelsin
en liten kaffe på mcD.

köpte nytt te idag, hur gott som helst:) nu måste jag plugga järnet, så det får bli thinspo imorgon istället=)

heartless



Var ute & sprang innan. SJUKT SKÖNT! Streckan som jag springer är ca 6 km, och idag gick det bättre än nånsin. Sprang ca 90% av rundan, vilket helt klart är en förbättring från min sida! Imorgon är det bara lite övningar och sånt som gäller, sen är det löpning torsdag, lördag och söndag! Sjukt motiverad är jag just nu.

Fick världens adrenalin kick när jag sprang de sista 500 m, så jag satte på bästa pump låten och sprang fort som en galning! Jag fick sån jävla adrenalin kick att jag fick gås hud, det kändes som allting aldrig har vart bättre. Känns helt plötsligt som att jag börjar komma in på ett nytt kapitel i mitt liv, där jag plötsligt börjar bli någorlunda lycklig.
Nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och läsa lite, sen har jag sovmorgon imon:) stay strong girls!

xoxo skinnylove

lunch

hemma snabbt på lunchen. Har gjort prov fram tills för en timma sen. Ska strax göra lunch bestående av varma koppen och lite gurka. Eventuellt lite av min nyfunna vän Selleri, hur gott som helst & endast 11 kcal / 100 gram! Efter skolan är det 30 minuters löpning som gäller, och lite situps och sånt där ni vet=) hörs senare flickor! stay strong!

Dagens tips:
Selleri innehåller endast 11 kcal/100 gram!

just nu:

Kom in frånb 30 minuters löprunda. Fick sjuuuk adrenalin kick i slutet och sprang fort som fan. Kändes som jag kunde sprungit dubbelt så långt. Lät bara musiken dunka i öronen på mig. Just nu, kändes livet lite enklare. Skolan är snart slut, och för första gången på flera år, känner jag att jag inte är "fast" vid någon kille. Jag behöver ingen för att vara lycklig, och jag har inga speciella känslor för någon man i mitt liv. Fast jag saknar den där underbara känslan av att vara riktigt kär. Precis druckit upp mitt citronvatten (som ska krympa magsäcken) och ska nu hoppa in i duschen. Sen är det plugg fram till kl 21:00 då det är dags för nip/tuck. I ♥!

abc here we come

Ska försöka mig på abc nu när jag inte har mina "hårda" träningspass längre. Så imorgon kör jag igång=)

Dag 1: 500 kcal.

Det ska nog bli fint. Nu ska jag städa, plugga & ut och springa=) stay strong girls!

Gisele Bundchen

min personliga favorit. Jag förstår att hon är världens bäst betalda modell, hon är gorgeous som få! Jag ska dessutom till min student ha en likadan klänning, som hon har burit på en gala. (som min mammas vän ska sy åt mig).

   


friday



frukost: Lättfil med jordgubbar
1 kopp kaffe
Lunch: Svart bröd med 1 skiva skinka
soppa (150kcal)

känner mig riktigt duktig. Känner dock huvudvärken komma, dags att hinka i sig vatten. Ska upp och plugga matte nu, och dricka grönt te citron med en citronskiva i (supergott). Sedan ikväll kommer min kompis, så blir nog ingen uppdatering ikväll. Hur går det för er annars sötisar?

I still haven't found what I'm looking for

vart ett tag sen jag såg min man, eller ja, han är inte min längre. Han gjorde mig hel, och fick mig att må så bra. Jag vill inte ge upp hoppet riktigt än känner jag, för vi ska troligtvis ses nästa helg. han är det enda jag tänker på. Jag har inte hittat vad jag letar efter, men endå vet jag inte vad det är jag letar efter. Jag tror att det är trygghet, kärlek och en trogen pojkvän. Trogen var han, men såå mycket kärlek fick jag inte, och tryggheten vart ju lite sådär. Men jag önskar inget hellre(tror jag) att vi hittar tillbaka till varandra. Han är världens underbaraste & som sagt, han fick mig att må bättre än vad jag gjort på 1 år. åh, jag önskar att han tyckte om mig lika mycket tillbaka. äkta kärlek finns bara i sagorna.
xoxo



hey chicas

Har faktiskt haft en helt okej bra dag idag. Känner mig extremt peppad just nu, så det är nästan att jag skulle kunna ge mig ut och springa i det fina vädret. Har hittat massoor med thinspo länkar, tänkte jag uppdaterar länk listan i menyn, och uppdaterar med lite mer läsvärda bloggar:) jag & min gamla (?) ana vän ska börja tävla, fram tills sommaren. Hoppas kunna övertala henne med att skaffa sig en blogg hon med:) Nu jävlar, nu är det smalast vinner! Lite thinspo:)

    

food plans

planer matväg imorgon:

frukost 06:30:
1 kopp grönt te med citron
lätt fil med linfrön, havregryn, & 3 klippta aprikoser.

1 flaska vatten
ev. 1 frukt

lunch 11:20:
sallad

1 flaska vatten
apelsin

middag:
Soppa / varma koppen.

skinnylove is back!

vart borta från bloggen en månad ser jag. Inte bra, men det finns en hel del anledningar till detta. Nu är det i alla fall typ en månad kvar till sommaren. Så fort jag är av med min lång dragna förkylning, så ska jag ut & springa 30 minuter varannan dag. Mina andra kurser som jag gick på innan har tyvärr tagit slut, så det får bli löpning. Effektivt om man som jag vill bli av med fett. Ska även börja lägga upp allt jag äter, för att se vad jag gör för fel:)
Väger nu typ 54 kg, men mitt mål är att väga minst 50 kg den 1:a Juni.

Stay strong girls!

RSS 2.0