09:00

Min frukost denna veckan:
1 glas varmt vatten m. pressad citron
1 kopp detox te
½ grapefrukt
1 skiva knäcke

Grapefrukt är förövrigt jättegott till frukost! Tränade imorse -300 kcal på bandet, innan frukost. Ska iväg och plugga sen, tror det blir en pw ikväll om det inte hunnit mörkna innan jag är hemma.. Tänkte skriva om lite saker jag läst i en jättebra bok sen ikväll också, fullt med tips! Hoppas ni får en bra dag, stay strong & var duktiga nu babes!


kolla in tjejen i grå tröja, hennes rygg! SÅ snygg.

xx

aaah

kass har jag varit, både blogg & MAT! *** alltså. Ätit skräp i helgen :(

Köpte detox te idag, så imorgon kör jag på detox, inte satt upp ngn särskild struktur, men är väl tänkt att jag ska leva på grönsaker typ några dagar & rensa ur min kropp på gift. Faktiskt funderat på att köpa sånt där detox vätska, typ methodraine eller vad det heter.

Jobbat hela helgen, så är helt slut, ska jobba imorgon och på tisdag med... Usch, ska lägga mig nu. Vi hörs imorgon!


29 augusti vs 22 september


bröst:
77cm (-3cm)
midja: 63cm (-2cm)
rumpa: 91cm (-3,5)
lår bredaste: 51 cm(-2cm)
lår smalaste: 35cm (-1)
Överarm: 24cm (-/+0)

Såhär ser mina mått ut efter ungefär en månad. Helt okej tycker jag allt, men det är bara att köra på ännu hårdare för att se mer resultat. Jag blir sjukt mycket mer pepp när jag ser att jag har gått ner i cm.

thin


free

Umgåtts med vänner idag, mys. Tagit en snabb pw imorse innan frukost också. Ska sätta mig och plugga typ 2 timmar nu tänkte jag, sen blir det springa 5km.. Hörs lite senare, då blir det thinspo bomb :)

jaarå

det där med sockerdetox gick ju inte så jättebra, eller jo, ända fram tills onsdag och jag inte hade ätit speciellt mkt och gick förbi godishyllan. Inte okej alltså. Sitter här nu, varit ute & sprungit 5km på tom mage. Det var gött! Fortfarande inte hungrig, tagit mina BURN, dricker kaffe nu och äter en knäckemacka med minikeso och örter på. Ska på kalas idag (skjut mig!) = tårta. Jag ska stå emot!
Helgen förövrigt har varit fail och innehållt glass OCH chips!
VART TOG MIN SJÄLVKONTROLL VÄGEN?

proteinpulver?

Helt okej dag med maten. Inte så okej dag när det gäller träning. Ingen träning alls faktiskt. Ska dock ut och springa imorgon innan skolan, så får kompensera det då. Jobbat och slitit idag dessutom, svintrött. Ska nog mäta mig imorgon och se hur mkt som har försvunnit sen jag började med Burn!
Sitter & kollar på Skånefruar, vet inte riktigt vad jag tycker om det än.. :P Någon av er som sett "kungarna av tylösand"? Guud, jag såg ett avsnitt och det räckte mycket väl för mig. Det var kasst, bara som någon sämre version av BigBrother typ. Uscha.
Har två nya tidningar som väntar på mig nu, så det blir sängen nästa :)
Föresten... Okej, det låter lite mongo osv, men är det någon som käkar/käkat protein pulver? Jag funderar på att köpa 100% rent protein pulver (1 portion ger 93 kcal).... Jag tror att om jag äter mer protein så blir det mindra kolisar för mig - vilket gör mig fetare och plufsigare. Har ju en viss kärlek för bröd tyvärr...
Stay strong!

2010-09-13

senaste uppdateringen har varit riktigt kasst, men har haft mycket att göra, skola och allt sånt. Har dessutom varit riktigt kass på maten och allt sånt, usch. Men jag tänker fan ta tag i mitt liv riktigt nu, sluta hålla på och äta massa skräp. Lägger verkligen ner för mkt pengar på mat & sånt, som jag kunde köpt kläder eller något annat vettigt för istället. Känns verkligen så ovärt, när man ser hur mkt pengar man lägger ner på mat och så vidare.

Eftersom jag ätit så dåligt det senaste tänker jag köra en två veckors socker detox och då får jag inte ens dricka cola light har jag bestämt mig för. Läser en jättebra bok som heter "pauluns metod för viktminskning" och det är ingen bantar bok om man säger så, utan den innehåller massor med bra tips och information om nyttig mat och tips. finns väldigt bra information om alla näringsämnen och sånt också, rekommenderar verkligen att ni ska läsa den! :)

Ska köra stenhårt med mina burn också, tycker att de verkar fungera. Känns som jag blivit lite tightare typ, haha. Killen påpekade också när han la armarna kring min midja att "du känns mindre". Sååå sugen förövrigt att köpa ett par reebok easytone, speciellt när man ser rumpan i reklamen som är sist. Någon av er som läser som har dem? :)

STAY STRONG!



usch

skulle tränat idag, men var för trött för att göra det efter skolan.. Sitter här med världens ångest nu bara för det, så tror jag ska ut och ta en pw i alla fall.
Angående Burn-tabletterna då: (fått många frågor om det)
- Jag har inte märkt några biverkningar
- Orkar mer när jag tränar
- Inte lika hungrig & "sugen" längre
- Dämpad aptit
Det är det som jag har märkt av efter jag börjat äta tabletterna, så jag är helnöjd verkligen. Rekommenderar dem:)
Skolan har börjat på riktigt nu, känns att det inte är gymnasienivå längre. Fast jag gillar det, för jag tänkte verkligen kämpa med skolan och är riktigt pepp på ett bra år.

sunday

Jag vet, dålig uppdatering i helgen, men vart lite problem oså som gjort att jag inte har haft ork helt enkelt. Tränat idag i alla fall (-300 kcal på bandet), skönt. Hur har helgen varit för er mina hjärtan? Är ni pepp på en ny vecka? :D

--

I could really use a wish right now.

18:47

IN:
2 dl lättfil m. kanel, linfrön & två msk råggryn
1 knäckemacka m. 1 skiva ost

2 nektariner

1 allevobar

UT:
-150 kcal på bandet
styrketräning rumpa/ben 40 min.

Mjukstartade idag, vill som sagt inte bli sjuk igen. Ser ut som jag ska ta en varma koppen sen också. Är nöjd med dagens intag & imorgon blir det gym igen.

Ny månad, höst. Perfekt för en nystart, vara duktig och träna regelbundet och äta bra. Skolan känns helt okej, är väldigt peppad på att verkligen kämpa nu. Nu ska jag försöka göra ngt åt mitt hår, (det är inte riktigt den färg jag vill ha) , så vi hörs sen eller imorgon!


Stay strong


10:15

godmorgon :)
Igår fick jag mina BURN-tabletter. Valde daytime versionen med koffein i. Upp till bevis om de är så bra som alla skrivit på deras sida. Har precis tagit 2 stycken, sitter och dricker mitt morgonkaffe nu också. Vet inte hur lång tid det tar innan de ger effekt, men det lär jag väl märka. Ikväll ska jag iaf iväg till gymet, köra lite lugnt eftersom jag fortfarande är förkyld. Men först är det skola som gäller :)


RSS 2.0