rainy

regnigt är bara förnamnet idag - suxx! Min planerade morgonrunda är inställd, så ska snart bege mig till gymet istället. Sen ska jag jobba & sen är det helg. Ska träna i helgen med, måste komma igång med morgonpw!! & inget skräp i helgen, right girls?


THINK THIN


& jag har fortfarande inte kommit iväg...

skulle sprungit idag, men somnade & nu ösregnar det! Ge mig pepp, behöver verkligen springa bort lite fett!!!


PW var det tänkt ....

men nej, jag ångrade mig, blir springa 5km rundan idag, tänkte dock ta en pw efter jobbet. Ska vara duktig idag, riktigt duktig & inte ha någon ångest ikväll över att jag inte varit duktig. Note to my-self: drick mera vatten!
Sitter och njuter av en kopp kaffe nu, såå gott!

Dags att byta om till löparkläderna!

THINK THIN!


sådääär jaa

nu har jag fixat ny header (ingen avancerad, orkar inte & kan inte!) Känner mig fetfetfetfet just nu, magen är dallrig och allt är bara äckel. Tänker gå och lägga mig strax, måste hinna sova. Ska upp tidigt imorgon och träna innan jobbet - springa på bandet blir det nog mest. Suttit och kollat på sånadär reebok easytone skor att ha på jobbet, kanske vore något?  Eller är det någon som har tips på vad man kan ha för skor på jobbet när man mest står upp? :)


MAKE ME A SKINNY BITCH! Imorgon tänker jag förövrigt käka av de få fatburning tabletter jag har kvar,
(dags att beställa nya kanske.....?)

xo

åhh, så fin!


förlåååt

att jag är så sjukt dålig på att uppdatera. Måste verkligen skärpa till mig! Ska sätta mig och göra om bloggen lite, vill ha nytt & fräscht!

ge mig styrka!

jag vill vara smal smal smal. Jag vill vara perfektion! Har kommit på att mitt största problem är mina lår! Måste fan träna dem hårdare, har varit grymt dålig på att springa det senaste. Så nu ska jag verkligen ta upp löpningen igen, blir varannan dag löpning, varannan dag gymet. har ju trots allt som mål att helst väga 48kg den sista augusti & hur ska jag kunna göra det om jag inte tränar och är duktig???? nu ska jag kämpa som aldrig förr!

nu ska jag ut & springa.




2day




in:
2 dl lättyoghurt + kanel
1 skiva mörkt bröd

1 äpple

2 dl lättyouhurt + 3 msk musli

1 köttbit + sallad

Ut:
styrketräning, rumpa,ben,mage+lite rygg
10 min crosstrainer

jättetrött idag med, såblir snart sängen och läsa lite :) Imorgon ska jag försöka springa innan jag jobbar, behöver verkligen få upp konditionen igen!! & få ner kilona meraa! Ska jobba hela veckan lång och nästan hela nästa vecka oxåå, sjukt segt - men gött med pengar! Hur går det för er babes? Vad hittar ni på?


10:41



hinner inte uppdatera, har sjukt mycket att göra idag, ska snart iväg till gymet & sen jobba! Uppdaterar ikväll :)

21:18




Dagens intag:
3 dl lågkalori blåbärsyoughurt utan socker (35kcal/dl!)
2 äpplen
Sallad med kyckling
grönt te
lite fisk

inte hunnit träna idag, varit med en kompis hela dagen.. Boyfriend skulle kommit, men nää, usch. Fastän vi har varit med varandra asmycket kan jag inte sluta sakna honom...

Jobbar imorgon, men troligen inte såå många timmar, så jag tänkte ta gymet efter jobbet. Ska gå till biblioteket imorgon också & låna lite böcker. Någon som har tips på bra böcker? :)

Dags för sängen nu, har ont i huvudet :(


sunday [21:21]

varit & tränat idag, riktigt gött! Har inte uppdaterat på hela helgen, jag vet, men haft massor att göra! Är redan jättetrött, så ska nog snart gå & lägga mig. Måste vila upp mig, för jobbar rätt mycket nu framöver. Ska dock inte klaga, det är alltid = pengar! Imorgon ska jag vara duktig & jag ska köra på ny sockerdetox, & sedan eventuellt köra på en riktig detox med, är lite sugen faktiskt! Eller om jag kör lite fasta, har inte riktigt bestämt mig än...

Mitt mål är ju att väga 48(47) kg den 30 augusti, & jag ska verkligen kämpa nu! Ska bli smal till skolan börjar igen!

Megan fox är inte riktig thinspo för mig annars, men jag måste bara säga WOW över hennes platta mage!

sophie monk

  


kan inte bara annat än avundas hennes skinny kropp.

[09:02]

Uppe & städat lite & sådär. Helg snart - skönt. Har inga speciella planer idag faktiskt, ska träna sen, tänkte testa en träningsskiva jag fick hem (Paolo Robertos) som tydligen ska vara jättebra.

Hade sjuklig ångest igår, vet inte riktigt över vad, men jag bara satt & grät i en kvart. Idag känns allt bättre i alla fall och tur är väl det.. Nu tänkte jag gå och göra en halv protion gröt till frukost & koka ett ägg! Blir ett thinspo inlägg sen :)

THINK THIN!


11:04

kom tillbaka från utlandet för några dagar sen, men har haft fullt upp med att göra saker så har inte hunnit uppdatera förrän nu :) Ställde mig på vågen när jag kom hem & har gått upp 1,5 kg = nuvarande vikt blir alltså 55,3 (vägde 53,9 när jag åkte!), men det är bara att ta tag i det och kämpa på. Mitt mål är att jag ska väga minst 51 kg den 1 augusti, helst 50 kg, men får se om det går :)

Tränade igår i alla fall, ska ut på en löprunda snart (5km), sjukt skönt att komma igång med träningen igen, även om det var väldigt skönt att ligga & sola och bada hela dagarna annars...

Hur går det för er? Jag lovar förövrigt att uppdatera mycket oftare nu, vart kass på det senaste!


fredag

gårdagens motion:
gräsklippning 1 timme (SJUKT jobbigt!)
1,2 mil pw.

in idag -än så länge:
1½ dl lättfil m. ½ dl blåbär
lite musli
kaffe

Snart åker jag utomlands, ska bli underbart med sol och bad, ska försöka koppla bort ångesten över min feta kropp. Även om vi åker utomlands tänker jag inte falla i semesterfällan, utan äta så mycket frukt och nyttigt som det bara går. Blir nog ingen mer update förrän jag är hemma igen! Dock ska jag slänga in ett thinspo inlägg om en stund tänkte jag :) Hoppas ni får det underbart här hemma & fortsätt kämpa, vi SKA nå våra mål!



RSS 2.0