sjukt deppig

haft en toppenhelg med en underbar vän <3. Har dock gått och blivit förkyld och jag kan alltså inte träna då. Lämpligt va? med tanke på att jag åker utomlands om en vecka. Får bli en massa powerwalks och nyttig mat. Ångest. 
Är dåligt deppig idag, vart det sen igår kväll. Är så jäkla olycklig och missnöjd när det kommer till mitt kärleksliv. Så mycket som försvunnit, så många broar som bränts. Hatar att ingenting någonsin är som det en gång var och det kommer antagligen aldrig komma tillbaka. vill bara vara lycklig.

about me

angående bilden jag la ut på mig själv i förra inlägget. Såg att det va någon som väntade sig förebild, dock har jag typ inga förebilder riktigt, ska leta igenom riktigt nogrannt :)
Toppenväder även idag. Ska strax sätta mig på balkongen och sola och läsa på inför ett viktigt prov jag ska ha snart på jobbet. Sedan tänkte jag ta en skön powerwalk innan det är dags för kvällsjobb! Imorgon får jag fiiinbesök på cherry, ska bli SÅÅ roligt!! :)

RSS 2.0