inspiration

förlåt för dålig uppdatering, jag ska skärpa mig! Ska snart ut på en lång pw, sen kommer lite update!

home again

kom hem inatt från en fin resa! Träningen drar igång ikväll igen, fast jag har faktiskt gått väldigt väldigt mycket under resan så lite träning har man fått ihop :)

07:36

Hej finisar! Förlåt för dåligt uppdatering, men jag har haft ett stort beslut att fatta den senaste tiden & lusten har inte riktigt funnits där. Jag har tränat & ätit bra denna vecka iaf, & ikväll ska jag på dubbelpass, sedan imorgon åker jag iväg tidigt på weekend! Ska bli så skönt! :)
Hur går det för er? :)

någon som vet vem denna människa är?

Hon är ju så satans snygg!
Upd. hon heter Alena Shishkov & finns här


dagens inspiration


varför kan jag inte vara smal :(


weheartit

här hittar ni mig på weheartit. Har samlat massa snygga inspo bilder :) säg gärna till om ni har en sida själva :)

15:45

måndag: spinning 60 min
tisdag: 53 minuters terränglöpning
onsdag: får se vad det blir för träning idag :)

augusti

jahaja, nu är det augusti då. Eller det blev det igår. & det betyder nystart o sånt. Eller ja, jag sköter mig helt okej för tillfället faktiskt. Har inte failat med godis på ett tag nu, men bröd måste jag verkligen sluta med! 

Hur går det för er, finisar?




RSS 2.0