fatFATfatFAT

kass uppdatering (som vanligt på helger...) pga jobb & kille.
Imorgon börjar skolan. Skönt. Dags för rutiner igen, inte lika lätt att faila med mat och liknande. Ska bli underbart. Förhoppningsvis kommer mina burn imorgon också.
Mätte mig precis, skriver upp det nu & ska se hur mkt som händer på en vecka med Burn tänkte jag... Sjukt peppad nu, & det skriver jag jämnt, men nu är det 110% allvar, tänker inte vara en fet kossa!! (fortsätta vara en fet kossa.)
bröst: 80cm
midja: 65cm
rumpa: 94,5cm
lår bredaste: 53cm
lår smalaste: 36cm
Överarm: 24cm
handled: 15cm
Hur har helgen varit för er flickor? Hur många är det som fortsätter skolan nu? :)
har förövrigt skaffat en app i telefonen som räknar alla kcal ;) GRYMT!

äcklig

jag har ätit glass idag - vad fan håller jag på med?

Mina burn är påväg, tack gud för det, hoppas verkligen de är så bra som alla säger, så jag kan gå ner massooor i vikt! orka att jag är ett fläskberg. Så fort jag blivit frisk är det hårdtränings som gäller!


burn

beställde burn i måndags, så nu väntar jag på dem. Hoppas de ska funka, läst hur mångas recensioner om dem som helst, så håll tummarna! Finns på www.svenskhalsokost.se för den som är intresserad! :) Är jättesjuk idag, så ska koka te nu & kolla laguna beach, så uppdaterar i eftermiddag istället!


gonna be freakin hot

har varit hos killen i helgen, därför jag inte uppdaterat! Ny vecka, nya tag. Skolan startar snart - eller högskolan för mig rättare sagt. Ska bli skönt med rutiner igen! Snart ska jag iväg till gymet, hemsk skönt ska det bli! Funderar på att beställa burn-tabletterna nu, eftersom alla skrivit att de är så bra..

Hörs igen efter gymet! Stay strong!

this is me

misslyckades med fastan pga jag åkte till killen, gick inte att undvika att äta där :/ Ska snart göra lite saker här hemma, sen ska jag träna.. Har inte bestämt mig om det blir springa en mil eller gymma, lutar dock åt springa. Har druckit en kopp te, en kopp kaffe & ätit en liten morot samt 4 små körsbärstomater... Tror jag ska koka två ägg också att äta. Jag vet att jag är ett misslyckat fetto, har haft ångest ända sen jag kom hem till killen och åt. Ikväll är det fredag & vi ska mysa ikväll = mat med hans familj = jag kommer inte undan = jag kommer bli fet. Jag tänker inte äta några chips, godis eller skit ikväll. Om det är så att jag inte kommer undan maten, så får jag äta mest grönsaker. Tänker dock inte äta mer än de två äggen innan jag åker till honom.

Två bilder på mig, tagna nyss, tar emot svinmkt, men nu vet ni iaf hur fet jag är.
 

2dagarsfasta

kör det idag & imorgon :) Bara flytande såklart.

Intag:
1 kopp kaffe
2 dl lättfil m. kanel
1 kopp grönt te m. citron

Ska snart ut på en 7km pw, sen några ärenden i stan! Blir nog ingen uppdatering förrän imorgon igen, sover hos killen inatt :)

xxx


09:54

F:
1 dl fil m. 20 g havrekuddar
1 nektarin
kaffe

har världens träningsvärk efter igår. Hinner inte uppdatera just nu, ska snart iväg till bussen! Hörs ikväll! Stay strong

what about now?

Kan inte komma över det som hände i fredags. Inget förlåt, ingenting över huvudtaget. Det är pappa på ena sidan, mamma m. syskon på andra & jag någonstans där mitt emellan. Mamma ringer barnpsyk och hela köret åt två av mina syskon, men ingen frågar MIG hur jag MÅR. Ingen. & det är jag som fått ta hand om allt hela sommaren, det är jag som fått se pappa när han varit som värst. Jag är så besviken på pappa, men samtidigt så är jag besviken på hela min familj. 

Jag kom hem igår & då var pappa nykter och det är då jag får ångesten och skuldkänslorna. Att jag är så elak mot honom, när han är full. Då tycker jag han förtjänar det, men inte när han är nykter. Han är så sjukt snäll när han är nykter... Jag tycker om min pappa allra mest precis när han kommit hem från jobbet, innan han hunnit dricka något. Då är han så rolig, skämtar, pratar om allt möjligt. Då verkar han lycklig. & jag vet att han känner sig ensam, men det är ju pga det han håller på med.

Ska iväg & träna snart, om en timme. Blir kondition och styrka, planerar att köra slut mig totalt, bara för att få bort ångesten. Sen ska jag dessutom och jobba, så slipper tänka på annat ett tag i alla fall..

Hörs ikväll, stay strong.





två veckor

kvar tills jag ska nå min målvikt, helst 48kg. Måste verkligen köra på stenhårt nu. Igår var jag ute och sprang 20 minuter och en pw på 20 min, så helt okej. Imorgon ska jag förbi gymet, köra crosstrainer och löpning, minst 300 kcal minus.

Funderar på att köra en tredagars fasta på kaffe, redbull och cola light. Enda problemet är att jag inte vet hur jag ska göra på jobbet, blir nästan alltid tvungen att äta där. :/ Ska försöka komma undan det dock...



10:26

Godmorgon!
Dagens planer är en löprunda (om min rygg pallar det, har sjukt ont) och en pw. Annars ska jag inte göra någonting, så skönt att vara ledig. Imorgon måste jag gå till gymet, har inte så lång tid kvar tills mitt mål 50 kg(48) ska vara nått. Väger fortfarande 52kg (tack gud att jag inte har gått upp i vikt!)



lördag

tack för era fna kommentarer på inlägget igår, det värmer verkligen att veta att man inte är ensam. ♥

Bara jobbat idag, inte orkat träna. Igår var värsta dagen på länge, blev världens liv hemma. Vill inte gå in på för mycket detaljer, för det i så fall kan det vara någon som känner igen det och vet att det är jag...

hinner inte uppdatera mer idag, ska snart gå & lägga mig faktiskt. Hörs imorgon, ta hand om er!

xxx

skuldkänslor

vill bara skrika, så jäkla trött på skiten här hemma. Min pappa är alkolist (har nog nämnt det innan) & det slutar aldrig. SÅ trött på att bli sviken tusen gånger "ja, jag ska söka hjälp, bla bla bla". BULLSHIT. Mamma har tröttnat, säger att vi ska slänga ut honom. Tror det är det bästa egentligen, men vet att han inte kommer överleva om han inte bor här. Tror han lider av en sväng depression och en jävla massa ångest. Min lilla pappa. Är så sjukt kluven när det gäller honom. Han är min pappa & när han är nykter är han världens världens bästa pappa. Men när han dricker HATAR jag honom, jag gör verkligen det. Han är verkligen två personer.. Får alltid skuldkänslor efteråt, fast alla säger till mig att jag inte ska ha det över honom, för ingenting är mitt fel & det vet jag med, men jag kan ändå inte sluta tycka så jävla synd om honom, för han förstår verkligen inte vad han gör mot mig, mina syskon & min mamma. Han förstör både sitt och våra liv. Jag önskar mig inte mycket, men om jag fick en önskan så skulle det vara att han var nykter för resten av livet.

Förlåt för massa text, ni har säkert inte orkat läsa, men var tvungen att skriva av mig.


Victoria Silvstedt

Träning:
-200 kcal på crosstrainer
-300 kcal på löpbandet.
YEY! Känner mig riktigt duktig, tror jag ska ut på en 5km pw sen med :)

Har inte varit särskilt stort fan av Victoria Silvstedt innan, men hennes kropp har blivit fab tycker jag! (bortsett från brösten då!) kolla armarna liksom, I LIKE!

  


nightynight

Trött. Inte ens haft tid att träna idag, haft massor att göra. Känner mig FET idag, usch. Imorgon ska jag till gymet innan frukost & träna bort 500kcal på bandet/crosstrainern. Ska springa minst 1 mil i helgen också tänkte jag. Åhhh, känner mig såå tråkig när jag skriver här. Men vill ändå inte sluta blogga!


perfektion.


21:12

dagen startade såå bra, men slutade att jag åt en bit morotskaka & en halv kanelbulle på jobbet :( VARFÖR? (TJOCKIS; känns det bra nu? äckel!!!!!) åhhh, kommer säkert väga typ 55 imorgon!! :( VILL INTE!
Sover hos boyfriend inatt, blir gym på morgonen imon också, ska bränna MINST 300 kcal på crosstrainern.

Behöver mera sms-pepp, maila om ni är intresserade! :)

xx


08:41

Whaat, fick världens chock när jag ställde mig på vågen imorse. 52kg. SÅÅÅÅ GLAD!

Nextup: frukost, sen iväg till gymet!


Stay strong sötnosar!


facebook

finns på fb nu också :) Alessandra Skinny Love - jag! (tog Alessandra som  namn för att det är en av mina VS favoriter + att det fanns tusen skinny love :)

eating less is always better

Träning:
5 km löpning. [alltid något]

Mat:
Helt okej, har iaf hållt mig inom ramen för vad som var tillåtet. (300kcal)

Imorgon ska jag ta en pw innan frukost & sen gymma innan jag börjar jobba. Just nu känns alltin bra faktiskt, sitter här, nyduschad, nysmörjad med bodylotion, nytvättat hår och tom i magen efter löpningen.

Föresten, ser att ni är många som läser & bevakar på bloglovin, men få som kommenterar.. Har ni något önskemål vad ni vill se mer/mindre av? :)

Lite härlig thinspo såhär på kvällen!

 


no more fetto

lika bra att skriva det här. Jag är ett fetto & idag har jag ätit glass och wienerbröd. The ugly truth. Vad f-n håller jag på med???? Är så äcklad av mig själv att jag knappt står ut. Imorgon är det the skinny bitch dieten som gäller på nytt. SKA klara det, & SKA väga 50(helst 48) kg 30 augusti!!


& förlåt att jag uppdaterar såå dåligt, men jobbar nästan jämt!! Ska bättra mig, lovar! 


VILL HA benen, hur gööör man egentligen? De är verkligen de snyggaste jag sett nånsin!!

 


självklart!!!!

Precis när jag har bestämt mig för att gå ut & springa och är pepp och allt så börjar regnet VRÄKA ner. Alltså inte småregna, utan typ som att himlen öppnar sig. Jättekul. Men... Har det inte slutatom 30 minuter så springer jag ändå.. & idag ska jag springa den långa rundan (1,2 mil).


Återkommer senare.

vägen till platt mage




var på gymet idag - tack gode gud för det. Annars hade jag suttit här med ångest upp i halsen, fast det har jag ändå. Känner mig fet, som vanligt. Fick mina tabletter idag, ska tas innan man äter, så ska börja på dem imorgon :) Hoppas de ger resultat.

Ut & springa imorgon innan frukost, bränna en massa jävla äckligt fett. Vägen till platt mage; läste jag på en fitnessblogg nu, löpning 30 min x 6 dgr i veckan tills man känner att det inte är utmaning längre och efter det lägga på en kvart varje gång det blir mindre jobbigt. Även spinning, cykling & intervaller ska vara det bästa för platt mage, tydligen gör inte situpsen ett smack. Jaha, för mig var det en halvnyhet, andra av er inte alls speciellt nytt - men jag ska köra på det stenhårt. Platt mage here I come.

förövrigt hatar jag min mage, mina lår och min rumpa, uscha.

nu ska jag tvätta & sen sova.

Think thin!


tisdaaaag

jag vet, min uppdatering de senaste dagarna har varit kass! Har varit borta några dagar & spenderat med vänner. Fast det var inte = massa mat som tur va. Idag ska jag fika med några vänner (ska se till att jag håller mig stark!!!) Beställde nya fettförbränningspiller häromdagen som borde komma idag. De jag beställde finns här! Får se om det blir gym eller löpning idag, beror lite på vädret. 

Har skaffat mig en matvåg, hur bra som helst. Snart dags för frukost, blir kokt ägg & keso. Måste verkligen få i mig mer protein!!

hur går det för er? :) Har ni satt något "mål-datum"? Jag har ju satt 30 augusti som vikt 50 kg, men helst 48. (morgonvikt idag: 54kg).

LOVE

RSS 2.0