orkar inte.

lägger fan ner killar. Lägger ner allt känslomässigt engagemang totalt. Orkar inte. Varför vill man alltid ha vad man inte kan få?

steal my heart

åhhhh, want you so fucking bad.
 
 

something about you is so addictive.

Fattar inte varför jag gör detta mot mig själv. Har träffat en Mr. S i några månader, mestadels bara sex och mys och så vidare. Han hjälper att fylla tomrummet efter The X. Men... Han ljuger så mycket, allt pekar på att han har flickvän (som förövrigt är asful, de spelar verkligen inte i samma liga...) men han blånekar och han säger bara att hon är kär i honom fortfarande och så  vidare, men ni vet ju vi tjejer hur vi är, vi kan ta reda på allt!! & jag har inte fått något konkret bevis - typ träffat på dem på stan, men allt pekar på det. Jag har lovat mig 1000 gånger om att jag inte ska träffa honom mer och varje gång svär jag är sista. Men jag kan inte låta bli. Han är som en jävla drog. Helt sjukt. Jag vet dock inte vad jag känner för honom (om jag ens känner något?). Ibland bara ger han mig såna blickar som bara går rakt in i själen på en, han bara ser på mig på ett sånt jävla speciellt sätt. Jag vill bara ha mer och mer av honom. Jävla skit, alltid fel killar. De dras verkligen till mig. Kan det vara jakten? Att jag vet att det aldrig kommer bli vi? 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lite bättre

Inte riktigt lika deppig idag, men ändå gör det ont och det kommer det göra ett bra tag. Satt och tittade igenom gamla bilder från den tiden, vi hade många underbara stunder, men jag förstår inte varför det började gå åt helvete. Strax efter han flyttade till egen lägenhet (vi hade varit tillsammans ca 9 månader då), då började liksom problemen komma. Innan dess var det inte mycket att tjafsa om. Jag vet inte varför jag bara har kraschade förhållanden bakom mig... 
 

Skapat en ny kategori, om honom. The X. har jag döpt den till. 

Can't live if living is without you

Var på förfest igår. Jättetrevligt ända till bomben släpptes. Han har träffat en ny. Kniv rakt in i hjärtat. "jaha, vad roligt för honom hehe". NOT. Går sönder inombords. 
 
 

RSS 2.0