something about you is so addictive.

Fattar inte varför jag gör detta mot mig själv. Har träffat en Mr. S i några månader, mestadels bara sex och mys och så vidare. Han hjälper att fylla tomrummet efter The X. Men... Han ljuger så mycket, allt pekar på att han har flickvän (som förövrigt är asful, de spelar verkligen inte i samma liga...) men han blånekar och han säger bara att hon är kär i honom fortfarande och så  vidare, men ni vet ju vi tjejer hur vi är, vi kan ta reda på allt!! & jag har inte fått något konkret bevis - typ träffat på dem på stan, men allt pekar på det. Jag har lovat mig 1000 gånger om att jag inte ska träffa honom mer och varje gång svär jag är sista. Men jag kan inte låta bli. Han är som en jävla drog. Helt sjukt. Jag vet dock inte vad jag känner för honom (om jag ens känner något?). Ibland bara ger han mig såna blickar som bara går rakt in i själen på en, han bara ser på mig på ett sånt jävla speciellt sätt. Jag vill bara ha mer och mer av honom. Jävla skit, alltid fel killar. De dras verkligen till mig. Kan det vara jakten? Att jag vet att det aldrig kommer bli vi? 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: haha fan va gött! btw, hon svarar inte. Alltså de där vi prata om du vet...

2012-07-07 @ 15:11:42
URL: http://happyskinnygirl.blogg.se
Postat av: Anonym

känner igen det där alldeles för mycket! när dom tittar på en på det sättet som ingen annan kan, då är det kört. man hatälskar det verkligen. har följt din blogg sedan du började, gillar den som fan & du verkar vara en skitmysig tjej:) take care, puss!

2012-07-07 @ 16:24:50
Postat av: Anonym

glömde skriva i min bloggadress, det var jag som skrev kommentaren ovan:)

2012-07-07 @ 16:26:15
URL: http://silentstorm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0