:)

hoppas ni hade en fin midsommar, jag jobbar tidigt imon så det blir sängen direkt! Hörs imon.
xxx

glad midsommar!

hoppas ni får en toppenkväll & att ni har bättre väder än vad jag har (REGN!) :))

90210

har blivit helt besatt av 90210 & det är såå fin thinspo, alla är superskinny, här är en av tjejerna!


snygga människa

denna tjej, är nog bland det snyggaste jag sett. Hon är typ en kopia av Angelina Jolie & har en helt awesome kropp. Hon är 170 & väger typ 48kg, & förhoppningsvis är jag så snygg när jag väger 48kg.

rosie huntington Whiteley


ny vecka, nya tag

IN:
100 g lättkesella blandat med 50 g lättfil
1 nektarin & 10 g nötter hackat i
1 ägg
Kaffe
UT:
(innan frukost)
30 min crosstrainer
Plankan 3x30 s
Armövningar
Stretch

Har haft en bra start på veckan nu, & jag ska sköta mig. Midsommarafton på fredag & jag ska som det ser ut INTE dricka eftersom jag ska jobba dagen efter. Har fortfarande inga planer, men det kommer väl :)

helg

& vi ska vara duktiga denna helgen! Jag har sjuk träningsvärk från denna vecka, så idag tar jag det lugnt. Tänkte träna imorgon & söndag, vilket gör att jag tränat 6/7 dagar denna vecka & det är jag mer än nöjd med. Nu behöver jag bara få ordning på maten så är min drömkropp inte långt borta!

usch

Stör mig på att mina bikinis från h&m fortfarande inte kommit. (inte för att det är bra väder nu men ändå)
Sen stör det mig att jag inte kommer kunna åka utomlands (förutom en weekend) på hela sommaren pga jobb (gör inget) men att jag har fett många tentor jag ligger efter med :( Så ser ut att bli en fin nyårsresa till thailand eller nåt varmt istället. Men endåååå. Stöööör mig.
NU: städa , sen träna kondition + styrka med instruktör.

16:46

Dagens träning:
20 min crosstrainer innan frukost
ca 7 km pw

13:25

5km löpning
nextup: jobb!
Har jobbat massa så därför jag inte uppdaterat! men imon blir det bättre! :)
förresten, vill tipsa om en grym blogg, en norsk tjej med en grym kropp: http://fotballfrue.no/

thin


12:55


8/6

Jag har varit bortrest så därför har min uppdatering varit obefintlig. Jag har dessutom varit riktigt kass på matfronten, men nu har jag bestämt mig en gång för alla, att nu får det räcka. Jag vill inte behöva skämmas över min kropp längre. 1 Augusti ska jag vara iform. punkt slut.
& sen har jag gjort två dumma saker, men det värsta är att jag inte har dåligt samvete över huvudtaget. Vet inte vad som hänt med mig faktiskt.....
Hur går det för er mina hjärtan? :)

RSS 2.0