imorgon är det ny månad

och nu ska vi tappa vikt! Ska köra stenhårt nu, mitt mål är minst 2 kg under februari, vore helt underbart!
Nu kör vi!

Nobody wants a fat girlfriend...

xoxo


thinspo

kommer att vara med pojkvännen hela helgen, så det kommer bli dålig uppdatering, men är tillbaka igen på söndag! Stå emot godiset och annat onyttigt, annars kommer vi aldrig till beach 2010!

Stay strong!

 

 

tänk på; 100 kcal

alla dessa saker innehåller var och en 100 kcal:

7 geléhallon
400 gram sockerärtor
18 gram mörk choklad
1 småkaka (20 gram)
1 glas juice (2dl)
5 skivor skinka 
10 tomater
2 äpplen
1 banan
1 kg gurka¨
400 gram grönsaker (broccoli, blomkål osv.)
4 morötter
2 skivor 17 % ost
½ dammsugare (20 gram)
½ chokladboll (tex. delicato)
1 dl kokt ris
1 ½ dl kokt pasta
38 gram köpt pizza
80 gram biff


tips!

när du blir sötsugen/hungrig. Testa skivad vitkål endast 22,5 kcal/100g, och en massa vitaminer och mineraler.
xoxo


imorgon

ska bli en himla mycket bättre dag!
stay strong
xoxo





fucking ångest

fick världens ångest nyss när jag stod i duschen.

- Ångest för allt mitt fett
- Ångest för att jag är så jävla lat, skolan går åt h-vete
- Ångest för att jag inte tränade idag på lunchen
- Ångest inför att jag är så j-vla rädd att förlora min älskade pojkvän
- Ångest för att jag ätit som ett j-vkla fetto idag

:(

Make me skinny


bad update

Förlåt! Sitter med sjukt mycket plugg, vilket gör att bloggen blir lidande :/ Ska plugga stenhårt nu, sen blir det en update later:)

xoxo

torsdag

Var på pass igår, blandning av yoga, pilates och thai chi, vilket var väldigt roligt. Vet inte hur mkt man bränner dock...?

Idag blir ingen träning, har massor med plugg att göra. Men imorgon ska jag till gymet efter skolan och köra lite kondition och sånt där.

Dagens intag so far:
F: smoothie (gjord på kiwi, jordgubb, c-vitaminbrus och lite linfrön)
2 mackor (FAIL!)

ska troligen göra en sån där grönsaks soppa sen till lunch, men nu är det plugg som gäller!

stay strong
xoxo

fet kossa

yes, det är vad jag är. Skippade träning & trodde boyfriend skulle komma, kul att vi började bråka istället. Usch, och imorgon blir det heller ingen träning, kanske om vi har lite makeup sex... Så nu ska jag lägga mig i min säng och skriva i min fina bok, där jag skriver om hemligheter, typ mat, träning & lite sånt som jag helst inte vill att någon ska se. Hoppas morgondagen blir en bättre dag!

LOVE till er alla, stay strong, ni vet att det är värt det i slutändan!


nastylittlesecrets!!!

Ge mig ditt lösenord? Jag kan ju inte läsa en av mina favoritbloggar ju :(

eran favoritthinspo?

Vilka är era favoritthinspo? asså modeller o kändisar? Behöver lite tips på inspiration, har mest real-girls i min "thinspomapp". Här är några snygga modeller som jag gillar:
Miranda Kerr; Heidi Klum (ett par år sedan) Gisele Bundchen, allie crandell,
   

thinspo

  

crazy

jag bara tänker på mat,mat, mat, mat. När jag är påväg hem från skolan, så sitter jag och funderar på vad jag ska äta. Mat tar verkligen upp hela min hjärna för tillfället och det är SJUKT jävla irriterande.


today's food

Frukost:
Havregrynsgröt med 2 msk äpplemos
1 glas apelsin juice

lunch:
ett äpple

Träning;
armar och mage på gymet

Efter träning:
1 nutrilet bar
grönt te


nothing taste as good as thin feels.

godnatt

avslutar med några snygga VS bilder. Alltid lika underbar thinspo.

  

förlåt, var ett bra tag sedan

Har haft ett uppehåll från bloggen ett bra tag som ni kanske har märkt. Men nu är det dags för stenhård träning och stenhård diet, jag ska var SMAL till studenten. Det vill säga jag måste gå ner typ 7 kg! Väger tydligen 57kg till mina 171 cm nu, så är en riktig jävla fet gris, jag vet. Ni får säga det. säg det gärna.

Träning denna vecka;
måndag - 5 km löpning
onsdag - armar & mage på gymet
torsdag - ben
Fredag - ska springa -100kcal, köra rumpa och lite rygg imorgon på gymet.

Funderat lite på proteinpulver, ska tydligen vara bra istället för mat, i en liten mängd? någon som testat?
Föresten, någon som kommre läsa om jag fortsätter uppdatera...?

lite thinspo, blir bättre bilder imorgon, hoppas jag hinner uppdatera ínnan boyie kommer. :)

  

RSS 2.0