tisdag

in:
smoothie (100 kcal)
1 skiva mörkt bröd m. ost

100 g sallad

iste(?)

100g sallad + 1 skiva bröd.


Gud, jag har sån sjuklig ångest just nu, vill bara ta något och skära bort mitt äckliga fett. Jag ska snart åka utomlands & vill bara ha lite platt mage tills dess utan att behöva skämmas över mitt äckelfett. Jag vill så gärna väga 50 kg - eller det är drömvikten just nu. & dit är det 3,5 kg kvar!

gud, skjut mig så jag slipper denna ångest.

day 8 400

Har varit duktig idag, tränat stenhårt pass på gymet & ätit lite. (-350kcal på gymet)

ska verkligen vara duktig nu, ska ha platt mage i alla fall när jag sticker utomlands! Förövrigt läste jag en sak i en träningstidning, att den bästa magträningen om man vill ha en platt mage är att göra "plankan", för då tränar man alla muskelgrupper kring magen och får bättre muskelsammanhållning, :)

Ska uppdatera ikväll med massa thinspo!


fatso

650 kcal idag.- whaat?

eftersom jag inte höll mi till 450 på midsommarafton (Trodde jag verkligen det?) Så får idag vara 400 kcal. Åker snart utomlands ju, måste fan SKÄRPA mig nu om jag ska få lite platt mage i alla fall. Ska snart iväg och jobba.



YOU CAN DO IT!


midsommar

450 kcal idag. Ska nog lyckas! Ska snart iväg till gymet & köra ett dubbelpass, sen är jag redo för midsommar! Hoppas ni får en trevlig kväll & ät inte för mycket! ;)

nothing taste as good as thin feels.


   

24/6 - 500

intag:
2 dl lättfil (90)
½ dl blåbär (23)
knäckebröd (50?)
lättost i skiva (20)
nektarin (54)

=237 kcal.

Ska gå en pw strax, så det blir -200 ungefär. Blir jobb i eftermiddag, så ingen mat där.

Allt känns just nu så himla bra, maten & träning, allt går bra. Längtar sjukt mycket tills vi ska utomlands. Det är snaaart, så nu får jag vara duktig, så förhoppningsvis är jag lite smalare när vi åker! Sjukt sugen på cola zero just nu, så ska köpa det innan jobbet! Tycker den är asgod, för om jag känner av hungern eller så, tar jag en sån och så vips är hungern borta.




pursuit of happiness

Intag:
1½ dl lättfil (135)
1 knäcke (35)
kaffe

150 g vitkål (39)
50 g rabarber (18)

100 g lax (200)

uttag:
Cykling, 8 km (-300?)

summa: 127 kcal, so far.

Känns hemskt bra faktiskt. Duktigt. Dagens intag får som sagt inte gå över 300 kcal, så det ska jag nog klara :) Imorgon är det 400 kcal, & har massa saker inplanert som kommer bränna massa kcal. Låg ute & solade innan, fått lite färg i alla fall, gör direkt att man känner sig fräschare.



Gud, älskar denna bild. allting är verkligen SÅ perfekt.


[11:38]

inte långt kvar till utlandsresan nu, & det är verkligen allvar nu. Ska köra gymet varannan och 5 km löpning varannan dag, ända fram till resan. Nu ska jag se resultat! Allt socker är förbjudet, och joinar nog the skinny girl diet med Cherry.  Ser ut såhääär (förlåt cherry för att jag snodde den :*)

Ska iväg till gymet alldeles strax, götttt!




helg

Ska vi vara duktiga i helgen och få i oss så lite kcal det går? EHHHH, JA. Självklart. Jag ska inte äta något fett, dricka vatten i massor och ha en massa sex. Ska jobba också, bränner lite kcal iaf. Var på gymet idag, styrketräning 1 timme, skönt.

Gud om min mage kunde se ut sådär när jag åker utomlands...... Då blir jag lycklig!
 

torsdag

Svar till Lisa:
Jag väger 53,5 kg & är 170 cm. :)

Svar till "E":
Nej, jag har faktiskt inte alls gått upp i vikt.


SOL ute, hur underbart är det inte? Ska nog ut och sätta mig en stund och försöka få lite färg. Sen bär det av till stan och gymet innan jobbet. Tänkte springa bort minst 300 kcal och köra styrketräning.

 




17

Träning:
5 km löpning.

Fick jobb tillslut ändå, gött som bara den! Svinbra, jobbar ungefär 5 timmar om dagen och behöver alltså inte äta där. Så jag dricker massa vatten & springer runt hela dagarna, känns SÅ bra! Killen kommer hit vilken sekund som helst, så måste skynda mig att skriva... Ska snart laga till lite grillad kyckling, imorgon blir det gymet innan jobbet.

Är såå pepp på att bli snygg nu, jag SKA bli det.

Hur går det för er sötnosar
?
har lite dåligt med kommentarer,
men kanske beror på att ja inte uppdaterar så ofta! Ska bli bättre på det!


underbar bild förövrigt.


20 dagar

Om 20 dagar åker jag utomlands, & då vill jag INTE vara fet! Så nu kör jag på stenhårt, för när jag ska ligga på stranden tänker jag INTE vara en fet kossa. Massormassormassor med träning och lite mat. Jag ska få tillbaka kontrollen & jag ska bli snygg & smal. Ska på en väns student imorgon, = massor med mat. Wish me good luck, jag ska ha tillräckligt med kontroll för att stå emot alla äckliga sötsaker. Cherry, jag behöver sms-pepp imorgon!! & är det någon mer som vill ha sms-pepp, säg till , eller skicka ett mail till min mail :)

Sååå pepp, & nu ska jag vara duktig och uppdatera häär också.!


åhhhh

ska på studentmiddag idag & vet inte hur jag ska klara ABC på 300 kcal idag, känns inte alls bra att köra det denna veckan när det är massor med studentskivor och liknande.

Har i alla fall tränat varje dag, ska snart iväg igen. Känner mig bara såå fet.

ABC

Imorgon börjar jag & cherry på ABC. Har ingenting kvar i skolan nu, så nu är det träning och lite mat som gäller!

fan

vad jag är fet. :(

tisdag

Nu är jag äntligen tillbaka! Nu blir det uppdateringar varje dag, lovar! Sista skoluppgiften är inlämnad och sommarlovet är påväg. eller ja, sommarlov blir det väl inte riktigt...

Var på gymet igår, grymt skönt. Ska träna varje dag nu, för nu har jag ju inget kvar i skolan, så det passar perfekt! Har börjat fundera på att köpa såndär pilates boll oxå, är det ngn som tränar på sån? är den bra i så fall? Även de där skorna som ska vara bra för rumpan och benen har jag funderat på...

Nu till min plan: som inte var så himla speciell, mer än att jag ska träna varje dag, leva mestadels på protein som tonfisk och kyckling, massor med sallad och någon avocado då och då.. Kommer sluta äta alla sorters bröd (endast knäckebröd), inte dricka massa drickor som innehåller socker, eller a, socker i allmänhet kommer att uteslutas helt. Mådde grymt mycket bättre när jag tog bort allt socker, även sånt som är dolt typ vissa bröd osv.

Nu blev det masssooor med text kände jag.. Ska vila mig en stund, sen köra pilates!

Hur går det för er mina girls????


RSS 2.0