säga vad man vill om

Kissie, men hon har fan gått ner i vikt & blivit smal. Sen att jag inte gillar henne, & tycker hon bara är överdriven är en annan historia...

04-29 | 3/10

dagens träning:
6,5 km löpning.
Idag gick löpningen riktigt bra & jag var sjukt trött i slutet alltså. Det konstiga är att jag blir typ inte trött i benen, utan det sitter i bröstet typ. Kan typ inte andas haha, fatsoooo.
Ikväll blir det iaf INGET snacks, endast lite plommontomater som jag köpte tidigare & cola 0, gotttt.

04-28| 2/10 the beginning

igår:
1,5 km rodd
15 min crosstrainer
styrka mage

Fint väder ute, ledig från skolan, så funderar på att köra lite långlöpning idag, kanske 7 km:) ska bara försöka hitta lite längre sträcka :)

yesterday

gårdagens träning:
5km pw innan frukost
-400 kcal löpning gymmet
styrka mage

skinny


rolling in the deep

påsken har varit okej, hade en grym utgång, dock något för mkt mat. Sprang 5km idag iaf, alltid något. Panik inför sommaren, så nu börjar jag med pw innan frukost varje dag sen gym/pass/löpning eftermiddag eller kväll. Får bli mkt kondition så man bränner lite fett.
Nu till något helt annat, lite tankar. Ibland vet jag inte vad jag känner för killen, ibland är jag lycklig & de är fint & ibland kommer jag på mig själv genom att tänka " är jag ens kär?" hur fan vet man om man fortfarande är kär liksom?
Lyssnar hela tiden på Adele - rolling in the deep. & den får mig att tänka på olycklig kärlek och när man mår piss & hur många gånger jag mått dåligt över killen. Men nu när jag inte mår sådär dåligt över honom, då saknar man nästan känslan, för de är för mig nån form av charm eller what the fuck jag pratar om, men något är det. För man får en helt annan connection med låten när man känner som låten & fan vad jag tjötar... äh vet knappt vad jag pratar om. Mitt hjärta & min hjärna samarbetar inte riktigt. Jag måste ta reda på vad jag vill alltså.
Lyssna på låten här, bara ge den en gång :)

fri

varit helt 100% chipsfri och inte ätit chips på 2 veckor, vilket är väldigt bra för att vara jag. Det har hänt att det slinker ner några på helgerna, men nu har jag varit duktig. Testade ju tabletterna häromdagen när jag skulle träna, & jag tyckte de var mycket lättare att springa än vanligt, samtidigt som jag märkte att jag svettades mer än vad jag brukar när jag tränar som jag gjorde då. samma sak idag, när jag var ute och sprang, då svettades jag mer än vanligt efter jag tagit tabletterna. Återkommer med mer om hur de är hungersdämpande eller ej:)

 

ta det lugnt med maten imon, & drickat :))

 

SKA vara vi i sommar!


fetto, tabletter & träning

♦ tryckte i mig 3 rostmackor när jag kom hem - ångest
♦ mina tabletter har kommit - yeey
♦ ska köra 25 minuter kondition + 45 cirkel idag - få bort lite ångest
♦ Fundera på min tatuering

beställda & running

pillrena är nu beställda & de kommer väl nån gång i veckan. Har precis avslutat en 1,2 mil lång löprunda. behöver jag säga att jag var nära ett psyk-bryt ute i skogen pga att jag har så stora krav på mig själv när det gäller löpning & att jag känner mig FET? pinade mig iaf igenom det & nu är det dusch & mys hos en kompis ikväll.
hoppas ni får en fin kväll & ät inget dumt, vi ångrar det bara sen!
nej, inte jag, men gärna tagit magen.

23:00

tränat bra än så länge denna vecka.3/5 dagar, ska träna imon & söndag, så blir 5/7.  Har infört en ny "regel" med mina träningspass, minst 30 minuter crosstrainer eller löpning när jag tränar. Ska se om de gör mig fastare:) Har också bestämt om jag klarar påsken bra ang. maten, så får jag köpa en jacka eller ett par skor som jag trånat efter jättelänge. Tror jag nog beställer pillrena jag pratade om sist förresten :)
hur går det för er?

förlåt ,,, Red stack amp?

finisar, jag blev upptagen igår kväll med massa saker, därav ingen uppdatering... Förra veckan var en bra vecka träningsmässigt, & denna vecka har börjat ganska bra, dock inte riktigt lika bra mat-mässigt (ätit mjukt bröd, fastän jag bestämde igår att jag inte skulle göra det denna vecka. Men ska köra på en brödfri vecka från och med nu..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kollat runt lite bland bloggar, & sett att stora & mindre bloggar pratar om Red stack amp som är en fettförbrännare som tydligen ska vara bra. Är det någon av er som testat den? Är den värd sina pengar? Eller har ni tips på någon annan fettförbrännare/aptitdämpande?
Ge mig armarna & benen till sommaren?

det kommer update ikväll!


make me skinny


RSS 2.0