tack!!

att ni kommenterade angående detta med lchf / clean eating. Jag kör helt enkelt på att äta så mycket protein som möjligt och så ren mat som möjligt, för nu står det så sjukt mycket om LCHF i tidningarna så man vet inte vem man ska tro på.. Den enda metoden som inte blivit omskriven som dålig är väl GI-metoden och den känns ganska sund och "ren" mat så att säga... Denna veckas träning har varit sådär, pga jag har jobbat och nu kommer en hektisk helg, så det blir bara jobb. Ska försöka få in en löptur imorgon och en promenad senare idag (Redan varit på morgonpass imorse).

allmänt dött

här på bloggen, jag vet. Men nu lovar jag verkligen att jag ska uppdatera bättre & mer inspiration och så. Jag har ju fått ganska bra regelbundenhet (säger man så?) på min träning, men jag vet ju varför resultaten uteblir och det är självklart kosten. Abs are made in the kitchen. Så just nu står jag i valet och kvalet med LCHF eller bara försöka äta så clean som möjligt.. Vad har ni för åsikter om det? 




 

I'm baaaaaaaack!

Väldigt längesedan jag skrev sist, men har flyttat & sen har det varit student och sånt. Men nu är jag tillbaka. Har som sagt flyttat & det betyder att jag äntligen kan styra över maten & då kan jag äta mycket nyttigare än innan.
Har dock börjat få sjuk ångest, för känner mig så jävla ensam på ett sätt. Inte själva grejen att jag bor själv, för det älskar jag!! Men att jag inte har någon pojkvän, det tar på mig som fan. Har liksom vart singel ett riktigt bra tag. Lyckas dessutom bara träffa doucebags av någon anledning. "träffar" en kille, som jag har hållt på med några gånger innan men det har liksom aldrig blivit något. Dock är jag väldigt osäker på om han håller på med andra tjejer samtidigt som vi träffas, tror inte det, men kan ju aldrig vara säker på den saken förrän jag frågat.
Känner mig helt jävla oälskbar, det bara dök upp i skallen häromdagen, sjukt jobbigt.
hur mår niii? :)

RSS 2.0