onsdags-ångest

Jag är fet och jag ska sluta äta och så ska jag köpa allevo fiber!!!!!!!!!!!

Ångest

Har ju som bekant börjat träna, ca 5 gånger i veckan, kondition varvat med styrketräning. Dock ger maten mig sjuklig ångest. Jag försöker att äta så lite jag kan, MEN när jag kommer hem efter träningen så vräker jag i mig massa äcklig mat, som jag egentligen inte är sugen på. FAN! Det känns som jag bara förstör träningen och jag vill ju så gärna vara skinny och fab. Men jag kommer aldrig lyckas!

Jag behöver verkligen pepp nu :/ 
 
 

förlåt

för världens sämsta uppdatering! Jag har jääättemycket i skolan för tillfället, så då blir bloggen lidande:( Har i alla fall börjat träna på gym - varje dag:)! YES, nu är det skinnyskinnyskinny som gäller! Uppdaterar imorgon, ikväll är det plugg som gäller!

STAY strong

RSS 2.0