Thursday

Sitter här med ansiktsmask och fräschar upp mig, kan ju behövas. Helt okej dag i mat, tyvärr blir det inte speciellt mycket träning under denna veckan, men det ska ändras snart. Och om mina planer går som de vill, så ska jag skaffa gym-kort så man kan bli smalis. Underbart.

Lite tips:
♥ Börja dagen med ett glas ljummet vatten med pressad citron och ingefära i.
(denna blandning sägs öka förbränningen och rensa tarmarna på morgonen!)
♥ Börja med att ha som vana att alltid dricka grönt te på morgonen
(även detta sägs öka förbränningen och ha en renande verkan på kroppen.)
♥ Ät vitaminer som är bra för ditt hår och kroppen
(t.ex Silica, som är för hår,hurd & naglar och B-vitamin.)
♥ Drick mycket vatten, ha som vana att dricka ett stort glas varannan timma
♥ Frysta grönsaker som broccoli, blomkål, morötter, sparris och Haricot Verts
  är grönsaker som innehåller ca 20-40kcal/100g. Broccoli innehåller väldigt
mycket järn vilket ger kroppen ännu mera vitaminer.
♥ Försök att äta något litet(!) som innehåller få kalorier,  var tredje timma, så att du håller uppe förbränningen.
♥ Drick mycket vatten och te.
♥ Träna varje dag, även om det bara handlar om 20 minuter. Varje kalori som förbränns
  är i steg mot ett smalare liv!
♥ Om du måste äta med familjen, ha mycket grönsaker på tallriken, så ser det i alla fall ut
som att du äter mycket.

Detta är saker som jag ofta använder mig av, som jag tycker fungerar bra. Hoppas ni har något till hjälp:)

 

JAG VISSTE DET!

idag när jag pratade med en kompis, så kom vi in på två tjejer, som alltid vart sådär supersmala och snygga. Jag har sett de lite som thinspo kan man säga, men vad jag har hört från olika vänner så är de tydligen naturligt smala. IN MY ASS, har jag tänkt ibland. Men idag fick jag det bekräftat: Dem svälter sig själva, triggar varann/andra att "stå emot hungern" som de så fint kallar det. De simmar/tränar på gym varje dag, och äter knappt någonting till lunch. Jag tänkte väl att man inte kan vara två skinny bitches utan att ha äs. Nu vet jag i alla fall att man kan vara så smal som hon är, utan att bli ful i kroppen, för allvarligt talat. Jag skulle kunna döda för den kroppen! Ha! Jag ska bli precis LIKA smal!
pepp pepp,
nu ska jag iväg till en kompis och spendera natten där!
hörs imorgon girls, stay strong.

kämpa på; när skolan börjar SKA vi se ut såhär!

   

skinnylove is back!

Förlåt för dålig uppdatering, men nu har jag äntligen slutat jobba, så nu är jag hemma och fit for fight igen! Hur går det för er? Jag har inte vägt mig på en månad, men jag känner att jag har gått ner lite i alla fall, och det är ju alltid något. Nu är det stenhårda tag fram till skolan som gäller. Inte vill man väl vara fet när det börjar igen? Självklart vill vi ju att folk ska kolla på en för att man har blivit smalare! :)
stay strong, uppdaterar senare.,

RSS 2.0