.....


mybestfriendana

vart har du tagit vägen? Lösenordskyddad? :( maila / kommentera!

jag vet,

uppdateringen varit riktigt kass. Jag har haft så mkt att göra det senaste. & min skalle och jag jobbar inte ihop längre känns det som. Jag vet inte alls vad jag vill med killen jag har träffat i över 1 ½ år. Är jag ens kär liksom? Jag önskar jag hade någon som kunde fatta beslutet åt mig.


.

idag:
45 min crosstrainer
Måste bättra mig på matfronten om jag ska bli f i t. Jag & en vän ska antagligen åka på solresa i slutet på juli, & då vill jag varat tight & fit. Tror dock att jag har blivit lite snyggare i kroppen. Tänkte mäta mig sen & se hur de har gått :)

så äckligt snygg

postat denna bild innan, men hon är äckligt fin.
Träning idag:
60 min crosstrainer
mage
Mat:
Inte bäst, inte sämst. Helt okej.

20:19

Idag:
60 min styrka med instruktör (körde genom hela kroppen)

....


inte min vanliga thinspo


morgon

Onsdag:
inget gym, men lite övningar hemma. & gick runt mkt på jobbet så förhoppningsvis brände jag lite.

Idag blir det i alla fall gymet. Ska köra lite löpning tror jag, funderar på köra intervallträning, man bränner ju en del på det :) Har bestämt att jag ska bränna minst 500 kcal varje gång jag är på gymet! jagskablisnygg.
Sitter & kollar på Vakna! Med the voice & Daniel Paris är ju där, han är ju sååå rolig haha. Även om han har sina konstiga uttryck så är han så skön! haha.

17/5

Måndag:
-500 på crosstrainer
Tisdag:
-500 pw, bandet innan frukost.

Har jobbat & pluggat så därför ingen uppdatering. Tack fina läsare för svar på detta med psykologen, jag har googlat lite och förhoppningsvis kommit fram till vart jag ska vända mig:)
Har typ ingenting nyttigt hemma, så ätit lite kyckling bara, funderar på en macka med keso också. Är inte så hungrig över huvudtaget idag, men det lär väl komma sen. Ska på kalas ikväll & vill inte faila med massa skräp, så jag får se till att hålla mig.
Nej, inte jag.

psykolog

jag har kommit fram till att jag beöver en psykolog för att komma överens med mig själv inombords(ej äs-relaterat) utan andra saker. Vet ni mina fina läsare vart jag hittar en bra psykolog?

friday, friday, friday

Träning innan frukost:
15 min pw bandet
30 min crosstrainer

Snart iväg på en fika med två vänner som jag inte träffat på ett tag. Jag ska dock sköta mig & inte äta nåt onyttigt, tror det bara blir en latte eller islatte. Får se. Maten idag har gått ok, kunde varit bättre & sämre. Imon är det jobb, sen ska jag på kalas, men tänkte trycka i mig några morötter innan så magen är full = jag inte kan få ner särskilt mkt fika ;)
Förövrigt, Audrinas mage är så galet snygg på denna bild. GEMIG!!





easytone

dagens träning:
-300 kcal på bandet
45 min cirkelträning.
Använt mina easytones idag, kändes riktigt bra. Nu ska jag få tight ass! Maten har varit bra idag & så, jag mätte mig idag & lägger upp resultatet imon, för nu är det plugg!

fuck

saker jag ätit under helgen:
godis för 16 :- WTF? jag skulle inte äta godis på hela maj ju?
1 magnum double glass
1 chokladbit a 43 g
jag blir så trött på mig själv.

MINA REGLER from 9/5-2011 :
Mat jag åt: Råggröt, frukt & grönt, bär, nötter, keso, fisk, fågel, ägg, bönor, skaldjur.
Dricka: 1½ liter vanligt vatten/dag
Åt nästan aldrig: Hel- och halvfabrikat. Varor med e-nummer. Kolhydrater som pasta, ris,
potatis, bröd. Inga såser, dressingar, smör, grädde, magarin, ost, pålägg. Inte rött kött från ko & gris. Inte flingor, fil, mjölk, yoghurt osv.
Åt absolut aldrig: Sötsaker som kakor, sylt, godis, läsk, glass, snacks, efterätter.
Mat jag ska äta: Råggröt, lättkesella, knäckebröd, frukt & grönt, bär, nötter, keso, fisk, fågel, ägg, bönor, skaldjur.
Dricka: 1½ liter vanligt vatten/dag, redbull sockerfri, cola zero, light & pepsi max
Förbud: Sötsaker som kakor, sylt, godis, läsk, glass, snacks, efterätter, juice, saft, potatis, ris, vitt bröd, flingor & sötad yoghurt.
Punkt slut. Jag ska inte skämmas i mina fina bikinisar i sommar. Så är det.
Ska till killen nu & sova där till tisdag, så blir ingen uppdatering förrän tisdag kväll.

06-05

träning:
30 minuter crosstrainer
700 m rodd
hann inte mera än så, var tvungen att skynda mig tillbaka till skolan.
Har beställt ännu en bikini (eller ja, 3 överdelar) idag & var och pröva några i stan idag, börjar faktiskt se lite smalare ut på överkroppen tycker jag. Yeeey, happy girl.
Längtar till mina easytone kommer.
Nu ska jag sova, upp tidigt imon & jobba!


05-05

Träning:
-200 på crosstrainer
-400 på bandet (pw)
Styrka armar & lite mage
Har varit en bra dag, hinner inte skriva så mkt idag pga jag måste plugga nu! Hörs imon finisar!

O.C

kollar på OC, ska snart plugga.

Träning ut:
-200 crosstrainer
-300 på bandet (pw)
Mat in:
havregrynsgröt
kaffe
1 knäckebröd m 1 skiva ost
1 sockefri redbull
½ lättkesella med päron & några mandlar
1 knäckebröd m skinka
Blir någon form av kyckling ikväll när killen kommer hem. Känns som en helt okej dag iaf :) Får bli uppdatering imon igen, för vågar inte när killen är i närheten ;)

04/05

gårdagens träning blev 4,5 km löpning & vet ni vad som hände när jag kom hem? JAG FICK ONT I MITT KNÄ! & nu gör det jätteont, så måste vila från löpningen lite ;( & jag som älskar att springa! Jag ska i alla fall till gymet idag & se om de går att köra crosstrainer eller cykel. Annars får jag promenera.
Beställde reebok easytone idag också, så nu ska här promeneras och jag ska ha dem när jag jobbar också, det kommer bli A W E Z O M E! nu ska rumpan bli fit & fast, no more slappy ass!



över 1000 kcal

har jag ätit för idag, bara för jag skulle vila eftersom jag tränade 7/7 dagar förra veckan. Blir att köra på stenhårt imon då alltså. & minska på maten, det är INTE okej alltså. Frågan är hur många kcal / dag jag ska hålla mig på? Tips någon? vill då poängtera att jag har en skola att vara fokuserad på, & träning & sådär.. Så jag vet att jag INTE klarar mig på 300 kcal / dag. Har liksom tappat bort mig i all mat & har ingen aning hur mkt man ska äta....... Hur mkt äter ni för på en bra dag, som ni inte blir störtsugna på sött/världens huvudvärk eller liknande? :)

1 maj

cyklade 14 km igår, så fick lite träning. Idag tänkte jag köra 7km löpning :) men först ska jag plugga o sådär.
Har kommit fram till att jag har tränat varje dag denna vecka, vilket känns riktigt bra. MEN... Maten är jag inte så duktig på, så ska sätta upp lite regler nu, som kommer upp senare. Inhandlat lite nyttigt idag, lågkalorikräm (utan socker) jättegod förövrigt, sparris på burk (20kcal/100g), lättkesella, & nyttig musli. & bestämde idag att jag har godisförbud hela maj. Inte en enda godisbit ska slinka ner.
Hörs sen!
stay strong

RSS 2.0