real girls thinspo

    

halo


1 portion havregrynsgröt
kaffe
te
1 smoothie på 1 dl vinbär & 1 dl 1,5% fil
50 gram lax
1 liter vatten



15 minuter pilates
Löpning 30 minuter.


sunday

Vart en helt okej helg. Men kunde vart mycket bättre! Idag är det söndag och det snöar utanför mitt fönster, men jag tänkr inte ge med mig. Jag ska ut & springa idag, även om det är snöstorm. Fettet ska bort. På fredag kommer jag få träffa en väldigt speciell person till mig , som jag inte har träffat på 3 månader och då vill jag vara snygg & smal. JA!, jag vet att jag inte kommer kunna gå ner hur mkt som helst, men jag kan iaf vara slank när jag träffar honom:)) om jag sköter mig under veckan. ABC-dieten tycker jag var alldeles för jobbig, med tanke på hur mkt jag tränar. Så jag har gjort upp en schema fram tills fredag som ska följas:

Måndag
700 kcal
40 min löpning
Tisdag
500 kcal
75 min promenad
Onsdag
700 kcal
75 min aerobic
Torsdag
700 kcal
90 min boxning
Fredag
500 kcal
promenad x min.

Vet att det låter mkt med 700 kcal, men har läst på lite sidor att om man äter lite mer så stannar inte förbränningen, när man tränar så mkt:)


satisfied

Skönt. Idag har jag fått reda på hur allt ligger till, ngt som har legat i min mage & oroat mig helt i onödan. Borde lyssna på alla andra som säger att jag inte borde oroa mig. Tyvärr har jag smällt i mig 2 mackor efter gröten som jag åt när jag kom, så nu är det det som ligger och trycker. Ska iof snart och träna boxercise i 90 minuter, ska bli skönt. imorgon blir det skön dans också! stay strong. xoxo


varför ?

Jag fattar inte? Jag har tränat sen årsskiftet och den senaste månaden som hårdast. Man tycker ju att man borde gått ner ? Men likförbannat när jag drar på mig ett par jeans sitter dom tajtare än nånsin! vafan är det för fel på min äckliga kropp? åhh, jag får väl sluta äta helt och hållet då. USCH. Ska träna aerobic ikväll iaf, skönt å bränna äckelfettet. Imon är det boxning och på fredag ska jag köra afrodans! Och på lördag är det PW innan frukost och söndag ut & springa.

Lite thinspo för er sötnosar,






träning



lite snygga träningskläder, som gör träningen mycket roligare!

FAN

idag är en riktigt dålig dag. På grund av massa skit grejer. Jag är verkligen så sur. Tänker bara gå & lägga mig i min säng & stirra i mitt fula tak.


bloglovin

såja, sötnosar, nu kan ni följa mig med bloglovin också:) tryck bara på länken nedanför min header:)  dags för skönhetssömnen nu. Sova på tom mage = I ♥ it! imon är det skola & jag ska nog ut och springa imon med, fick sånt sug på det:) 
 
xoxo

total fail

Japp, jag misslyckades. Onsdag & Torsdag gick bra. Fredag sket sig allting. blev chips och hela jävla baletten. Fattar inte hur jag lyckades. Men idag är det 1 mars, och jag har "bara" ätit gröt och en fullkornsmacka. Måste strukturera om alltign känner jag. 500 kalori-dagarna är bäst att köra på onsdag & torsdag, då jag har långa dagar i skolan & hård träning på kvällen, för att orka med. Så jag har tänkt så att jag ändrar om lite.. Kör min egna ABC-diet. tänkte mig såhär:(detta är för de 10 första dagarna i mars)

(1/3)dag 1: 300 kcal
dag 2: 400 kcal
dag 3: 200 kcal
dag 4: 500 kcal
dag 5: 500 kcal
dag 6: 100 kcal
dag 7: 200 kcal
dag 8: 300 kcal
dag 9: 400 kcal
dag 10: fasta.

nu ska jag dricka lite te & sen ge mig ut och springa! Stay strong, xoxo


RSS 2.0